Avatar billede egenfeldt Nybegynder
21. januar 2003 - 14:15 Der er 5 kommentarer

Delete af mail fra indbakken ved svar

Hej Alle

Jeg har et lid underligt problem med Microsoft Outlook 2000. En eller anden har 'pillet' ved mit Microsoft Outlook, og hver gang jeg besvarer en mail, så bliver den automatisk slettet.
Er der nogen som har oplevet lignende, evt. ved, hvor man slår det fra?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Simon
Avatar billede skrewz Nybegynder
21. januar 2003 - 14:18 #1
En geninstallation af outlook ville løse det. Ellers kan du prøve at tjekke dine "regler". Held og lykke.
Avatar billede tim123 Nybegynder
21. januar 2003 - 15:02 #2
du kan muligvis selv slå det fra hvis du går ind i tools options e-mail options advanched e-mail options derfra burde det være muligt at slå det fra
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 16:59 #3
Er det almindelig mail, eller snakker vi om mødeindkaldelser.

Hvis det er mødeindkaldelser, skal du fjerne afkrydsningen i Tools - options - Preferences - E-mail options - Advanced e-mail options, og i nederste sektion Delete meeting request.............
Dette er i XP, men jeg mener 2000 ligner meget på dette punkt.

Jeg mener ikke man kan lave en regel om at slette besvarede mails. Derimod, kan du i View sætte Outlook til kun at vise ulæste mails.
Avatar billede egenfeldt Nybegynder
21. januar 2003 - 17:35 #4
Det er ikke mødeindkaldelser, den så jeg godt.... og det virkede heller ikke med regler, har fjernet dem alle sammen.. tror jeg prøver en reinstall, hvis jeg ikke finder noget bedre..

Mvh Simon
Avatar billede skrewz Nybegynder
21. januar 2003 - 18:51 #5
Husk at backuppe din .pst! :)

(når jeg tænker tilbage... Kors, hvor har jeg været dum! :) )