Avatar billede petercheckland Nybegynder
28. oktober 2000 - 17:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ændring af brugernavn til Palm 5X (VX) - eller jeg bliver fyret...

I forbindelse med klargøring af en bærbar, installerede jeg software til PALM\'en. Her anvendte jeg mit eget navn som bruger.

Desværre er jeg ikke den fremtidige bruger, og derfor skal dette brugernavn ændres.
Jeg kan godt ændre brugernavn i selve softwaren til PC\'en. Men selv efter et reset af PALM\'en, holder den fast i mit navn.

PLEASE!!!. Jeg er på skideren hvis jeg ikke kan ændre brugernavnet. Palms hjemmeside er heller ikke særlig nem at finde hjælp på. Så er du en god samaritaner og har lyst til at tjene 60 point, så send mig hurtigt et løsningsforslag...

På forhånd tak.
Avatar billede nickti92 Nybegynder
28. oktober 2000 - 22:12 #1
Tag batterierne ud et par timer. Så burde det problem være løst. Det viker i hvert fald på min egen Palm.
Avatar billede bo.morville Nybegynder
30. oktober 2000 - 15:56 #2
Har du prøvet med en hard reset. Du resetter palmen samtidig med at du trykker op.

Dette tror jeg hjælper.
Avatar billede tjelum Nybegynder
15. november 2000 - 11:03 #3
Jeg har desværre en CE, så jeg kan ikke prøve det af, men jeg er sikker på at der eksisterer et util du kan bruge. Prøv ex. http://www.palmgear.com/software/showsoftware.cfm?sid=25532320001115045614&prodID=2456

Mail evt. igen hvis det ikke virker, så vil jeg se om jeg kan findet et andet util.
/Jakob
Avatar billede tjelum Nybegynder
15. november 2000 - 11:05 #4
Husk at kopiere HELE linket ind (også ;prodID=2456)
Jeg kan se at den ikke henviser til den korrekte URL hvis du blot trykker på ovenstående link...

/Jakob
Avatar billede jhr Nybegynder
06. januar 2001 - 21:50 #5
Du skal lave en HARDreset - det sletter ALT.
Du kan læse i manualen præcist hvordan du gør (jeg kan ikke lige huske det her - det plejer at komme med \"rygmarvsfornemmelsen\" - til dagligt.
Avatar billede iq_10 Nybegynder
23. marts 2001 - 22:56 #6
For at lave en HARDreset på din PalmV skal du holde On/Off knappen aktiveret samtidig med at du trykker på reset-knappen bag på Palmen med en nål i ca. 3 sek.

Når du laver en HARDreset, spørger PalmV serien bagefter, om du vil slette alle data på palmen YES/NO. Der skal du vælge YES. Så kan du oprette en ny profil ved næste synkronicering, eller indlæse en allerede eksisterende profil fra pc\'en.
Avatar billede egede Nybegynder
30. juli 2001 - 22:49 #7
Tror du er blevet fyret nu :-)
Hvad med at lukke?
Avatar billede petercheckland Nybegynder
18. marts 2002 - 22:24 #8
Løste sig selv