Avatar billede mr.j Nybegynder
21. januar 2003 - 09:18 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

genvej til billed!

Hej.

Er ved at lave en database hvor brugeren skal havde mulighed for at kæde et billed til kunden!
Hvordan giver man kunden mulighed for at vælge det billed??

På forhånd tak

mr.j
Avatar billede schoesler Nybegynder
21. januar 2003 - 09:28 #1
læg en mail og jeg vil sende dig et eksempel
Avatar billede schoesler Nybegynder
21. januar 2003 - 09:39 #2
mener, mail adresse
Avatar billede mr.j Nybegynder
21. januar 2003 - 10:16 #3
Okay

jack.n@jubiimail.dk
Avatar billede mr.j Nybegynder
21. januar 2003 - 11:16 #4
Øhh bliver billedet gemt i databasen eller er det kun en genvej??
Det ser ellers ud til at være det jeg skal bruge.
Avatar billede schoesler Nybegynder
21. januar 2003 - 11:19 #5
Det er kun en gennemvej. Hvis du gemmer billeder i Access bliver filen alt for stor. Du bestemmer selv gennemvejen ved at ændre stien i MODULE1. feks. til
c:\billeder\ansatte. You name it
Jan
Avatar billede mr.j Nybegynder
21. januar 2003 - 11:29 #6
Okay!

Tak for den hurtige hjælpe!
Kan ske der kommer nogle spørgsmål omkring det du ar sendt så jeg venter lige lidt med at give point! men du skal nok få dem og jeg sætter selvfølgelig flere point på hvis der kommer flere spørgsmål!
Avatar billede mugs Novice
21. januar 2003 - 17:49 #7
Der er jo flere måder at gøre tingene på, så mit forslag er sendt.
Avatar billede mr.j Nybegynder
21. januar 2003 - 21:08 #8
Mugs --> tak for forslag! Men jeg har valgt at arbejde videre med schoeslers forslag!

schoesler--> Hej tak for dit eksempel!
Er der en måde hvor på man kan få billedrammen til at tilpasse sig størrelsen på det billedet man vælger??

mr.j
Avatar billede mugs Novice
21. januar 2003 - 21:34 #9
mr.j OK
schoesler > Må jeg bede om en kopi.
mugs@mail.dk
Avatar billede schoesler Nybegynder
21. januar 2003 - 22:12 #10
mr.j, du skal altid tilpase billederne efter rammen (klip billedet til)
Avatar billede mr.j Nybegynder
22. januar 2003 - 09:09 #11
Det kan jeg ikke komme til! Da det er 4 forskellige størrelse billeder der skal kunne vises i den! Fra et visitkort størrelse til en hel sides!
Avatar billede mr.j Nybegynder
22. januar 2003 - 15:11 #12
Nå men i må jo helere få nogle point! Jeg gver også mugs lidt som tak for det han sendte!
Avatar billede mr.j Nybegynder
22. januar 2003 - 15:13 #13
Tak for hjælpen!!