Avatar billede Swift Praktikant
28. oktober 2000 - 17:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Siden skal tegnes efterhånden som den genereres !

Hvordan gør jeg så .ASP siden vises efterhånden som den genereres ??

Jeg har fx. en meget tung sider der indlæser nogle værdier der tager lang tid.
Og her ville det være fint hvis man kunne se siden efterhånden som den blev indlæst !

HVORDAN ??
Avatar billede lorx.dk Nybegynder
28. oktober 2000 - 17:38 #1
Jeg er ikke helt sikker, men prøv, at buffer siden, og så send den til brugeren i brud-stykker
på denne måde
eks

<%Response.Buffer = true%>
noget html
<%Response.flush%>
noget asp
<%Response.flush%>
noget mere asp
<%Response.flush%>
noget mere html
<%Response.flush%>

Avatar billede Swift Praktikant
28. oktober 2000 - 23:54 #2
Det viste sig så at koden ikke var så smart alligevel...

Jeg fylder nemlig tallene ind i en TABEL - og den kan jo ikke vises på skærmen før den er afsluttet med </TABLE> !!

Men det er der jo ikke noget at gøre ved !