Avatar billede haboja Nybegynder
20. januar 2003 - 23:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

aktivering af internal speaker

Hej jeg har lige sat et lydkort i min pc (soundblaster live 5,1) og jeg kan ikke få noget lyd ud af mine internal speaker???, hvordan aktivere jeg det i win xp pro???.

p.s. det er en compaq.
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
20. januar 2003 - 23:52 #1
hmm jeg har d samme prøv at trykke DEL når du har tændt computeren og så disable dit onboard lydkort hvis du har sådan et, sørg for d r sat grundigt i (altså soundblaster kortet) og boot derefter op igen så skulle windows gerne finde d.
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
20. januar 2003 - 23:52 #2
hovsa glemte at markere som svar
Avatar billede haboja Nybegynder
20. januar 2003 - 23:56 #3
thx
Avatar billede haboja Nybegynder
21. januar 2003 - 00:07 #4
hmm... det virker ikke???