Avatar billede cokemon Nybegynder
20. januar 2003 - 22:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Port forward

Hej
Jeg har by/share net, og så har jeg købt en ekstern ip som jeg bruger til min server, er det muligt at forwarde en port fra den til en intern ip (dhcp fra min router)?
eller skal jeg sætte min server op som gateway for at jeg kan gøre dette?
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
21. januar 2003 - 00:40 #1
Hvis din router danner forbindelsen imellem dine interne IP-numre og dine eksterne IP-numre, er det den, du skal sætte til at port-forwarde. Og ja - det kan godt lade sig gøre.
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
26. juli 2003 - 11:28 #2
...suk.
Avatar billede cokemon Nybegynder
27. juli 2003 - 04:12 #3
meningen var at jeg skulle lukek det men det gik ik så godt .. lav et nyt svar så får du point
Avatar billede oz2kas Nybegynder
29. oktober 2003 - 23:57 #4
kommet videre?
Avatar billede cokemon Nybegynder
30. oktober 2003 - 12:27 #5
someone slet det her