Avatar billede cain Nybegynder
20. januar 2003 - 20:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike fps

Jeg har nu set så mange spm om fps i counter-strike.
Jeg er også en bruger der har det samme problem.

Min Com:
900 mhz athlon
512 mb pc133 ram
geforce 2 mx 400 64 mb
17 t skærm
40 giga hd

Jeg kan ikke kommer over 23 fps i counter-strike...
Hvorfor er det så et stort problem for cs spillere at de ikke kan få nok fps. hvorfor kigger udviklerne ikke på det problem istedet for at hele tiden lave en ny version af spillet.

Nå men jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at få flere fps i counter-strike håber at i kan hjælpe mig'

Cain
Avatar billede initializing Nybegynder
20. januar 2003 - 21:24 #1
Kun 23? ;)( Jeg har 95-100 konstant i 1600x1200 8det højeste CS kan tage)

1. Højreklik på skrivebordet.
2. Vælg Egenskaber.
3. Vælg Indstillinger.
4. Klik på baren hvor navnet på dit grafikkort er.
5. Klik p å Indstillinger For OpenGL.
6. Lodret Synkronisering : Altid Deaktiveret.

Join så CS og så burde du få en del flere FPS..
Avatar billede geforce3 Praktikant
20. januar 2003 - 21:36 #2
Hvordan er det nu man ser fps??:)
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. januar 2003 - 10:52 #3
Man skriver cl_showfps 1 i consolen

Og hvis jeg liiiiige må indskyde en bemærkning omkring initializings svar.
Så kan det være en god ide at opdatere sine drivere til grafikkortet.
Og så er det heller ikke et grafikkort i topklassen du har der.
Avatar billede cain Nybegynder
22. januar 2003 - 15:19 #4
Jeg har fuldt en guide på fedespil.dk og det har ikke hjulpet og jeg har den nyeste detonator til geforce 2 mx 400 og det er et monster problem at jeg ikke kører med flere fps i cs. i quake 3 har jeg monster mange fps hele tiden...

I cs, kan man køre en timedemo og i den kan jeg ikke ramme mere end 53 fps og det er monster skidt....
Avatar billede znipestar Nybegynder
23. januar 2003 - 08:01 #5
Hvad er fps?
Avatar billede popsy Novice
23. januar 2003 - 10:13 #6
Frames Per Second
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2003 - 10:24 #7
bruger du OpenGL eller Direct under grafikindstillingerne i CS ?

jeg har selv et 32MB GeForce2MX-banan-kort på en P3 933mhz, og det kører konstant med 100fps i 1024x768, så det skal din comp oxo kunne....
Avatar billede cain Nybegynder
23. januar 2003 - 14:53 #8
Jeg kører i OpenGL og jeg har også fundet mit problem i cs. og yup det var win2k der var mit problem jeg skiftede til xp. jeg ruller nu med 95,100 konstant i 1280*980. så jeg taker mange gange for jeres forsøg på at hjælpe mig...
Cain...
Avatar billede lrd Nybegynder
13. marts 2003 - 15:47 #9
og du tager alle point selv herligt