Avatar billede namnam Nybegynder
20. januar 2003 - 20:22 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Mp3 afspiller..

Jeg sidder her og ønsker mig en ny medtagelig afspiller.. Men så tænker er det en mp3 afspiller man skal ud i eller er det en minidisc?
Avatar billede tlunde Nybegynder
20. januar 2003 - 20:24 #1
Jeg ville nu tage en MP3 afspiller da den fylder betydelig mindre, og bare du har en computer, så er det meget lettere at overføre MP3 sange end at skulle lave MD skiver hele tiden...Og de koster jo også :) Så jeg ville foretrække en MP3 afspiller...
Avatar billede waffenss Nybegynder
20. januar 2003 - 20:24 #2
der er en på midtdata's hp, til 900 - 1000 kr, den er vist ret god, en fra min klasse har den. Og det er vist ikke så ringe endda
Avatar billede namnam Nybegynder
20. januar 2003 - 20:28 #3
Produkt :  Creative Nomad MuVo 64 MB
Info :
Varer nr. :  NOMADMUVO
Lager : Varen er på lager, og kan sendes idag ved bestilling inden kl. 18:30, dog ikke lørdag og søndag
Pris : Kr. 995,00
Antal:
Tilføj til indkøbskurv

  Audio Codec Support:
MPEG Audio Layer 3 (MP3)
Windows Media Audio (WMA)

Power:
1 x AAA Alkaline Battery

Battery Usage:
Up to 12 hours of continuous playtime (energizer alkaline batteries)

Size:
W x H x D (mm) 73 x 35 x 16

Weight:
28g without batteries

Standard Playback Usage:
Includes Repeat A-B and Repeat Track play controls

Memory:
64MB

Frequency Response:
20hz-20kHz
Signal to Noise Ratio:
> 90dB

Channel Separation:
>55dB

Maximum Output:
1 x 1/8" stereo minijack, 5-7mW

Harmonic Distortion Output:
< 0.05%

Reklamationsret :  24 Mdr.

Url:  http://www.midtdata.dk/ --> mp3 afspiller --> håndholdte --> Creative..

Den fylder næsten ingenting, det er jo helt vildt så lille den er..

var det den i snakkede om?
Avatar billede caroc Praktikant
21. januar 2003 - 01:33 #4
den er i hvert fald rigtig nice jeg har den selv og kan kun anbefale den..
Avatar billede nissemanden Nybegynder
21. januar 2003 - 09:59 #5
ja, muvo er klart en af de fedeste på market, der er også god lyd, en klar anbefaling