Avatar billede razzia Nybegynder
20. januar 2003 - 20:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafik Dims ?

Jeg har fundet et billede, som er alt for lille. Dette billede vil jeg gerne have større, men når jeg prøver på at lave det større bliver det bare alt for grimt.

[Billede] http://www.iniziate.dk/test.jpg [Billede]

Så er det jeg kommer til jer, jeg vil ha lavet det billede større men det skal stadig se PÆNT ud. Det må meget gerne være i mange forskellige størrelse fx. 100x100 ...

Når i engang er færdig og hvis jeg godkender det af en af jer så vil jeg meget gerne have det sådan hvis jeg kunne får filen i *.PSD format HVIS det altså kan lade sig gøre for så kan jeg selv lige redigere i det lidt hvis det nu var.

På Forhånd Tak!
Avatar billede cygnet Praktikant
20. januar 2003 - 20:22 #1
Avatar billede razzia Nybegynder
20. januar 2003 - 20:39 #2
uhhh yiiir det ser sku godt ud
Avatar billede razzia Nybegynder
20. januar 2003 - 20:42 #3
men det må gerne udtone i spidserne lige osm du kan se på billede http://www.iniziate.dk/test.jpg
Avatar billede freja55 Nybegynder
20. januar 2003 - 20:42 #4
100x100 hvad, er det dpi eller cm eller måske m?
Avatar billede razzia Nybegynder
20. januar 2003 - 20:46 #5
100x100 pixel du bestemmer selv
Avatar billede cygnet Praktikant
20. januar 2003 - 20:57 #6
Kan umiddelbart ikke lade sig gøre, da det er lavet i en vektor maske - gør tilgengæld at du kan trække i den efter hvad størrelse du ønsker - hent den her hvis du kan bruge det.

http://www.cygnet.dk/add/dims.psd

/cygnet
Avatar billede razzia Nybegynder
20. januar 2003 - 22:04 #7
det er PERFEKT takker :D