Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
20. januar 2003 - 17:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lille problem

Hejsa , jeg TOTAL nye i linux og har installeret Red hat 8.0 på min ibm t21 . Det gik også uden de store problemer , men da jeg ville skifte indstillingerne på muse driverne , gik det galt !!Panelet rykkerde op i venstre side og jeg kunne ikke komme i kontakt med , både musen og den track pointeren på den bærebare lysterede ikke mere , den skrev at der var en fejl i gnome panel og henviste til en masse fejl koder (imellem 900-1100). Dem lukker jeg så ned en efter en og til sidst forsvinder panelet helt. Jeg kan godt komme ind i de fire mapper på skrivebordet , men kan ikke lukke computeren ned lige som man plejer !!! Håber der er en der ved noget om det , hvis ikke hvor finder jeg så en boot diskette til Rh 8.0 ?? For så vil jeg geninstallere !
Avatar billede langbein Nybegynder
21. januar 2003 - 15:17 #1
Tror det enkleste vil være å boote fra installasjons cd og så velge "oppgrader". Du vil da gå gjennom dialogen rundt konfigurering av skjerm og mus og slike ting på nytt. Etter at du er ferdig med "oppgraderingen" (i virkeligheten reparasjonen) så vil de date og de ting du har lagt inn fortsatt være på plass.
Håper jeg ikke husker feil. Er rimelig sikker på at de vil virke slik. Det finnes andre måter i text mode, men det er vesentlig mere koplisert.
Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
21. januar 2003 - 22:50 #2
Langbein du får de 30 point !! Men hvordan giver jeg dig dem ??
Avatar billede langbein Nybegynder
21. januar 2003 - 23:25 #3
Takker :-) Håper det også virket (påe en praktisk og bra måte.)