Avatar billede datamek1 Nybegynder
20. januar 2003 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Project 2000 installations på windows 2000 terminal server

Hejsa

Jeg har en windows 2000 terminal server kørende med citrix feature release 2 installeret, jeg har allerede installeret office 2000 premium ved hjælp af termsrvr.mst filen fra office ressource kittet uden problemer.

Men når jeg forsøger samme fremgangs metode med project (som beskrevet hos microsoft) får jeg en fejl 2733.... fejlbeskrivelsen hos microsoft er intet værd så nu prøver jeg her :)

Jeg har slået mcafee fra inden jeg installere, og jeg har sågar selv lavet et par .mst filer baseret på install.msi pakken fra project, men uden held.

Det skal lige siges at installationen køre via et mapped drev, da det er en proliant blade server som ikke selv har noget cdrom drev i, men det har ikke givet nogen problemer bortset fra med project.

Nogen derude der har haft samme problemer? eller som bare vil udveksle lidt erfaringer så er i velkomne til at kontakte mig :)

Mvh
Steff
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 13:59 #1
hmmm lavede du en administrativ installation af project først?

Hvad er problemet egentligt? (Det skriver du ikke)
Avatar billede datamek1 Nybegynder
21. januar 2003 - 15:54 #2
Øhm... syntes det fremgår rimelig tydeligt at jeg ikke kan komme til at installere project på min terminal server :)
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 17:10 #3
Dvs. du får fejl 2733 under installationen?
Tja, hvis MS fremgangs måde ikke virker har jeg ikke lige umiddelbart nogen bud.
Avatar billede datamek1 Nybegynder
22. januar 2003 - 12:19 #4
Det her er Microsofts beskrivelse af fejl 2733, som er en windows installer fejl...

2733 Bad foreign key ('[2]') in '[3]' column of the '[4]' table.

Alle idéer er meget velkomne stadig 8)
Avatar billede datamek1 Nybegynder
23. januar 2003 - 16:31 #5
Løsning fundet, fandt en anden termsrvr.mst fil der virkede.