Avatar billede taager-kongen Nybegynder
20. januar 2003 - 12:00 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

cbb

Hvad nu hvis man ikke har dankort kan man så ikke bare få dem til at overføre fra et kontonummer? jeg er ikke 18 år, der er problemmet...
Avatar billede eenneth Nybegynder
20. januar 2003 - 12:42 #1
Skal pengene overføres til din konto eller en andens?
Avatar billede lrp Nybegynder
20. januar 2003 - 12:52 #2
Citat fra CBB's website:
---------------------------------
17. Hvordan kan jeg betale, når jeg vil tanke op eller købe startpakke?

Det er NEMT ! Du kan betale med Giro, Dankort, VisaDankort eller Nordeas Solo-Torvet over internettet eller fra din mobiltelefon via SMS. Du er også meget velkommen til at komme ind og besøge os på vores kontor, hvor du kan betale med check eller kontanter. Vi har åbent fra 10-18 for personlig betjening mandag til torsdag, 10-16.30 fredag. Vi er ved at udvikle et automatisk optankningssystem, som du blot skal tilmelde dig.

Kontoret ligger tæt ved Kongens Nytorv og med masser af GRATIS parkeringspladser ( 1-Time) lige uden for døren.
Avatar billede lrp Nybegynder
20. januar 2003 - 12:54 #3
Hvis du bor i København kan du altså bare møde op på deres kontor, og betale pengene. Ellers kan du indbetale dem via Giro (på posthuset) - det kan alle gøre, uanset alder.
Avatar billede c-p-h Nybegynder
20. januar 2003 - 13:25 #4
Du bliver kunde i Nordea og opretter dig et VISA Electron.

Tager CBB ikke imod det, så vælger du Telmore i stedet. Det har jeg gjort.
Avatar billede c-p-h Nybegynder
20. januar 2003 - 13:25 #5
svar...
Avatar billede eenneth Nybegynder
20. januar 2003 - 14:30 #6
jeg ville anbefale det samme... Visa electron!!!!!!!!!!!
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
20. januar 2003 - 17:05 #7
takker gutter..