Avatar billede zahi Nybegynder
20. januar 2003 - 08:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Pro

Hej jeg har et par spørgsmål ang. Win XP Pro.

1. Computeren er på netværket. Hvordan kan jeg sætte den op så man skal trykke CTRL+ALT+DELETE for at komme på netværket og hvor kan jeg vælge hvilken domæne skal man logge på ?
2. På vores server kører vi Windows NT Server og WIN NT 4.0, vil der være problemer med at logge på disse maskiner med XP Pro ?

3. På en maskine med XP Pro, kan jeg oprette forbindelse til netværket, komme på Internettet man kan ikke hente og sende mails. Jeg kan pinge og se Internet/mail server man ?

Der kommer måske flere spørgsmål !
Avatar billede baxx65 Nybegynder
20. januar 2003 - 08:39 #1
1. Som jeg ser det, skal du blot melde din XP computer ind i dit domæne, så skulle den automatisk vise CTRL+ALT+DELETE skærmen.

2. Der burde ikke være problemer med at få den til at logge på NT Domæner

3. Mail-problemet burde løse sig selv, når du får den meldt ind i domænet.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2003 - 08:40 #2
1. Højreklik på denne computer --> egenskaber --> netværksidentifikation. Der kan du tilmelde et domæne. Når der er gjort skal man automatisk trykke ctrl + alt + del.
2. Nej, har ikke oplevet problemer med dette endnu.
3. Hvilken fejl får du? og hvilken klient bruger du?
Avatar billede zahi Nybegynder
20. januar 2003 - 10:28 #3
baxx65 send svar så får du points
Avatar billede baxx65 Nybegynder
20. januar 2003 - 10:30 #4
Her et svar...  det glemmer jeg altid.

Tak for det
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2003 - 10:34 #5
geeees...