Avatar billede susannegraumann Nybegynder
19. januar 2003 - 22:03 Der er 15 kommentarer

mp3 Mr.PLATINUM

Hej derude.

Jeg har for længe siden købt en mp3 afspilder til min datter i Føtex, men har aldrig fundet ud af hvordan den virker. Når jeg instillere programmet kommer den op med en fejl. "No device detected" Hvad betyder det......
Avatar billede -xerox- Nybegynder
19. januar 2003 - 22:06 #1
Har du forbundet den til computeren?? Hvis du har er kan det være kablet der er noget i vejen med!
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
19. januar 2003 - 22:06 #2
den er fundet og instilleret
Avatar billede -xerox- Nybegynder
19. januar 2003 - 22:07 #3
Hvad stik skal den kobles til??
Avatar billede -xerox- Nybegynder
19. januar 2003 - 22:07 #4
Fundet og installeret?? Virker det nu??
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
19. januar 2003 - 22:09 #5
usb
Avatar billede -xerox- Nybegynder
19. januar 2003 - 22:10 #6
Hvad styresystem kører du??
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
19. januar 2003 - 22:11 #7
Selv om ledningen ikke sidder i skal programmet vel åbnes, samme som et kamara først når jeg beder om kontakt med mp3 skal den brokke sig eller hvad ????
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
19. januar 2003 - 22:12 #8
Avatar billede fromsej Praktikant
19. januar 2003 - 22:13 #9
No device detected , betyder ordret "jeg har ikke fundet dimsen".
Så den skal være sat til for at maskinen kan finde den.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
19. januar 2003 - 22:14 #10
Ca. ordret , men meningen er god nok.
Avatar billede -xerox- Nybegynder
19. januar 2003 - 22:15 #11
Prøv at afinstallere programmet og genstart computeren og så sætte den til og så installere programmet igen. Så skulle det gerne virker. Ellers er det højst sandsynligt kablet der er noget i vejen med. Du kan også prøve en anden usb port!
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
19. januar 2003 - 22:22 #12
>>>>>fromsej

Dimsen fandt den jo ved at sige at nyt hardwar er fundet.

>>>>>> -xerox-

Det har jeg prøvet og kablet fejler jo ikke noget da der blev fundet nyt hardwar
Avatar billede -xerox- Nybegynder
19. januar 2003 - 22:25 #13
Så kan det være en software fejl. Prøv at se om der er nogen opdateringer på software producentens hjemmeside.
Avatar billede fromsej Praktikant
19. januar 2003 - 22:43 #14
Det kabel du bruger fulgte det med?
Jeg ville gå ned i Føtex og aflevere det igen , da det ikke virker.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
19. januar 2003 - 22:46 #15
Altså ikke kablet men hele lo....