Avatar billede bbe1379 Nybegynder
06. august 1999 - 22:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Godt og billigt ASP web-hotel

Er der nogen, der kender en god udbyder af webhoteller med ASP-understøttelse.

Det ville være kanon med lidt forskelligt at vælge imellem - så skriv alle de gode i kender.
Avatar billede meelby Nybegynder
06. august 1999 - 23:48 #1
http://www.netsite.dk/

50 MB
20 Email konti
CGI
ASP
fri trafik
Kun 149,-/måneden

Billigste jeg har set. Skulle efter sigende være et ok-sted.
Avatar billede s Nybegynder
07. august 1999 - 18:24 #3
Prøv http://www.danmarks.nu . Jeg har selv et webhotel der og det kører perfekt. Det koster 69 kr. pr måned (billigt) og supporten er i top. De giver svar inden for en time (gerne mindre).
Avatar billede chaser Nybegynder
07. august 1999 - 23:24 #4
Prøv det amerikanske neotown.com ... meget hurtigt..... og så koster det kun et engangsgebyr på omkring 500 kr....

mvh

/chaser
Avatar billede carindex Nybegynder
09. august 1999 - 11:09 #5
www.nethousing.dk har asp + 25mb og 10 e-mail adr. til 99. kr incl. moms.
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
09. august 1999 - 16:24 #6
...netsite lyder godt.

149,- (inkl. moms.) for 50MB.....og så er de til at snakke med mht. komponent-ønsker.