Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 19:59 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

logge på - hvor? spil.tv2.dk

Har et problem - kan ikke logge på spil.tv2.dk: http://www.friserverplads.dk/stigers/tv2.JPG - Hvor logger jeg på? Eller hvordan retter jeg fejlen?
Avatar billede rikkine Nybegynder
19. januar 2003 - 20:02 #1
hvad siger den af fejl???
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:04 #2
se screenshot
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:04 #3
der plejer at være felt til brugernavn + kode så man kan logge på.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:07 #4
Det er der også ... bare ikke på dit screenshot! Som du kan se, siger den også "undefined" en masse steder hos dig. Måske du lige skulle prøve at genstarte. Den har vist lidt problemer med Java eller noget...
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:10 #5
fisk> genstart er prøvet - duer ikke - prøver suns java...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:12 #6
Hjemmesiden kalder en .js-fil, så det er nok den der mangler at blive indlæst.

<div class="right-box">
<script language="javascript">
drawMyProfile();
</script>
</div>
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:12 #7
john -> Lyder som en god ide :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:14 #8
fiskesuppe> lav lige et svar - det var dig der ledte mig på rette spor ved at sige at den havde problemer med java :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:14 #9
så får vi at se om det var det - er ved at hente nu...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:15 #10
okay :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:21 #11
øv... det hjalp ikke :(
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:22 #12
har du prøvet bare at slette dine temporary internet files + history ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:24 #13
jep
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:25 #14
I tilføj/fjern programmer -> "angiv programadgang og -standarder" har du så sat standard java vm til "sun" ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:29 #15
hmmm??? det du nævner der kan jeg ikke finde? Jeg kører XP Pro.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:38 #16
Sorry, det hedder noget lidt anderledes end hvad jeg troede:

Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> "Tilføj eller fjern programmer" -> "Angiv programadgang og -standarder" -> Tryk på "Brugerdefineret" -> "Vælg en standard-virtual machine for Java" -> Marker "Brug min nuværende virtual machine for java" og fjern hakket ved "Aktiver adgang til dette program" -> OK.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:39 #17
Den funktion har jeg ikke... ?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:40 #18
Underligt .. har du installeret SP1 til Windows XP?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:41 #19
Jeg har: rediger eller fjern programmer + Tilføj nye programmer + Tilføj/fjern windowskomponenter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:41 #20
nej har ikke sp1 - det er nok derfor...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:42 #21
Ellers kan du også komme ind i "Brug min nuværende virtual machine for java"
via "%SystemRoot%\system32\control.exe appwiz.cpl,,3"
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:44 #22
Ja, så er det nok derfor. Hvad hvis du i IE går op i Funktioner -> Internetindsillinger -> Fanebladet Avanceret -> og slår alt MS Java fra og aktiverer Sun java hvis det ikke allerede er gjort?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:50 #23
At slå MS Java fra hjalp ikke - nej det er trælst det her :(
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. januar 2003 - 20:53 #24
Ja, det kan der være noget om :/
Jeg tror desværre ikke jeg kan hjælpe dig så meget mere. Du kan jo prøve at hente SP1 til XP og så gøre som jeg skrev herover, ellers har jeg ikke flere ideer til hvad der kan være galt ...
SP1: http://download.microsoft.com/download/whistler/SP/SP1/WXP/DA/xpsp1_da_x86.exe

(fylder ca. 130 mb)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2003 - 20:58 #25
Henter SP1 og krydser fingre...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2003 - 16:43 #26
Og det hjalp - IKKE! øv - hvad nu?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
20. januar 2003 - 18:07 #27
Så har jeg ikke flere forslag :/
Formater hvis det vigtigt for dig at bruge spil.tv2.dk, ellers lev uden den side ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2003 - 19:16 #28
hmm... øv :(

Nå men tak for forsøget ;)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
20. januar 2003 - 19:17 #29
Det var da så lidt :) Ærgerligt vi ikke fandt frem til en løsning ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2003 - 19:23 #30
ja... har dog en lidt vild ide jeg ikke ved om virker... prøver en repair på IE 6.0. Virker det ikke laver jeg en repair på xp....
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
20. januar 2003 - 19:43 #31
Tjaa, med Windows XP Service Pack 1 følger Internet Explorer Service Pack 1, så jeg ved ikke om det vil hjælpe, men jeg vil da gerne høre hvad du finder ud af :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. januar 2003 - 21:50 #32
Funktioner - internetindstillinger - beskyttelse af personlige oplysninger - accepter alle cookies - så virker det.....

meget mystisk...