Avatar billede barcode Nybegynder
28. oktober 2000 - 07:54 Der er 4 kommentarer

bjælke problem

hey... jeg har et problem med at når jeg sidder på nettet og køre ned/op i sidebjælken, så kan den godt finde på at skabe sig helt vildt hele skærmen begynder at blinke... jeg køre win me lige nu men den gjore det også ds jeg kørte win98...
¨R der nogen der har en ide im hvad der kan være gal ????????.
Avatar billede lens Nybegynder
28. oktober 2000 - 12:23 #1
Det kan være fordi at siden ikke har loadet helt færdig endnu, og derfor kan den godt hoppe! (hvis feks der pludseligt loader et stort billede, imellem de to linier du lige kigger på)
Avatar billede nadelmann Nybegynder
27. december 2000 - 13:31 #2
Prøv at skifte dine drivere til dit skærmkort. Evt sætte et nyt i maskinen
Avatar billede barcode Nybegynder
27. januar 2001 - 12:50 #3
jeg har prøvet at sætte et nyt  grafikkort i ... jeg troer at det er min AGP port i bunkortet der er i stykker for det kom først efter at jeg satte det i før havede jeg pci..*S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 14:19 #4
Lukketid !