Avatar billede gim Nybegynder
28. oktober 2000 - 05:14 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

Computeren fryser

Jeg køre med et eicon diva t/a modem under winME, når jeg kommer ind på nogle sits og vil scrolle ned på siden, så fryser computeren. hvad kan jeg gøre for at løse problemet?

gim
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
28. oktober 2000 - 07:18 #1
Få win98 igen...

Jeg er så RØVTRÆT af WinME... den fejl du snakker om der er blot en af mange.
Avatar billede barcode Nybegynder
28. oktober 2000 - 07:43 #2
Det kan også forkomme i win98 den første udgave så du skal anskaffe dig Win98 se. jeg har haft nøjagtigt det samme problem..
Avatar billede deadlock Nybegynder
28. oktober 2000 - 09:28 #3
Hi there

Har selv haft nøjagtig det samme problem, bare i Win 98.

Prøv at opgradere drivers til dit bundkort, det virkede for mig.

Over and Out

Deadlock
Avatar billede gim Nybegynder
28. oktober 2000 - 12:56 #4
jeg har den nyeste driver og havde også problemet i win98, er der ikke et eller andet lille program man kan bruge til at rette fejlen?
Avatar billede deadlock Nybegynder
28. oktober 2000 - 13:26 #5
Hi ther

Har du de nyeste drivere til alt bundkort, lydkort, gfx kort, USB osv.

Er problemmet opstået efter at du har opdateret dinne drivere for så kan det også være det, du måske skulle gå tilbage til den gamle.

Over and Out

Deadlock

Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2000 - 16:15 #6
Hej gim, køre du ikke med en speciel mus hvis driver ikke understøttes af ME. Jeg vil tro det er en genius Netmus du har. Den understøttes heller ikke under windows 98 SE. Køb en anden mus.
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. oktober 2000 - 16:18 #7
>> Ass\'er

Prøv at opdatere din windows.. Medmindre det er en alpha beta test version som du har fået brændt af den lokale pirat-pusher...
Avatar billede doublejoble Praktikant
03. november 2000 - 11:25 #8
Jeg kører NT 4.0 og jeg har det samme problem
Avatar billede jape Nybegynder
19. november 2000 - 12:07 #9
PRØV AT TRYKKE CTRL+ALT+DEL 1 GANG OG SE OM DER ER EN LINIE DER HEDDE  * RNAAPP * SÆT MARKØREN PÅ DENNE OG SIG AFSLUT DET PLEJER AT HJÆLPE .
Avatar billede doublejoble Praktikant
19. november 2000 - 14:07 #10
Der sker ikke noget, når jeg trykker på ctrl+alt+delete. Computeren er helt død.
Avatar billede jyde.dk Nybegynder
22. marts 2001 - 22:14 #11
Hvilket motherboard har du ??
Avatar billede doublejoble Praktikant
24. marts 2001 - 18:58 #12
Jeg klarede det ved at formatere harddisken, og så installere win2000 pro. Siden har der ikke været problemer
Måske skulle du prøve det