Avatar billede xirox Nybegynder
19. januar 2003 - 18:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på xp

Hej eksperter!

Jeg har en kammaret som ved et uheld har kommet til at slette sin standart brugere inde i profiler eller hvor det nu er :D

Well nu når den vil logge på windows vil den ha han skal skrive brugernavn og adgangs kode.. Men har han jo ved et uheld slettet din standart brugere. Han har prøvet med den og den siger bare den ikke findes..

Hvad kan vi gøre ved det?

På forhånd tak
Avatar billede initializing Nybegynder
19. januar 2003 - 18:23 #1
Kør en repair..
Avatar billede torow Nybegynder
19. januar 2003 - 18:23 #2
Han skal sætte sin windows cd ind, og få den til at logge ind for ham? Der kommer en menu frem, også skulle der gerne komme noget, kan ikke huske hvad det hedder, men så kommer han ind og ændre sin profil! Mere du vil spørge om så bare skriv til mig

nz@jubiimail.dk
icq:176033044
Avatar billede xirox Nybegynder
19. januar 2003 - 18:29 #3
hehe well hans cd rom drev virker ikke :(
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
19. januar 2003 - 19:26 #4
Kan han komme ind i fejlsikret ?
Avatar billede xirox Nybegynder
19. januar 2003 - 19:44 #5
Yes men der vil den også gerne have bruger og kode til login!
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
19. januar 2003 - 19:58 #6
Du må låne ham dit cdrom drev og lave en repration med cdromen..
Avatar billede xirox Nybegynder
19. januar 2003 - 20:33 #7
Jaa men det er desværer en bærbar vi snakker om her :(
Avatar billede baxx65 Nybegynder
20. januar 2003 - 08:44 #8
XP har en Administratorkonto, og den får man ikke lov til at slette. Så den kunne han måske logge ind på...

Problemet kan være om han kan huske passwordet ??  Det spørger XP om under installationen.
Avatar billede xirox Nybegynder
22. januar 2003 - 19:35 #9
jeg ser på det!
Avatar billede xirox Nybegynder
26. januar 2003 - 01:29 #10
nej det virker ikke.
well han har sendt den til reparation nu. De vil klare det og rede hans filer.
Men ellers tak!