Avatar billede kronborg Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvordan åbner jeg det?

Jeg har lige til min store glæde fundet et sted hvor jeg kunn downloade leisure suit larry6! MEN til min store undren kan jeg ikke åbne det! Det hedder larry6.rar, og så har jeg sat den til at åbne med et forkert program, som den så bruger hver gang...hvordan ændrer man det?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:39 #1
Pirat kopiering .. tsk, tsk ;)

Hold Shift nede og højreklik på en .RAR fil, vælg \"Åben med...\"
Avatar billede kronborg Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:41 #2
jamen hvad skal jeg så vælge?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:41 #3
Og husk at sætte hak i \"Åben altid med dette program\" eller sådan noget...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:43 #4
Ahh ..

WinZIP dur ikke til det, men jeg kan anbefale at du henter WinACE 2.0 Beta 3 den klarer ALT (pakning/udpakning)

www.winace.com
Avatar billede kronborg Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:44 #5
jamen hvad skal det åbnes med?
Avatar billede kronborg Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:45 #6
Tusind tak...håber det virker
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:47 #7
For at kunne udpakke en .RAR fil (det er en komprimeret fil) så skal du have et program der kan pakke filerne i filen ud, og DER kan du bruge WinACE. Hvis du installere WinACE spørger den selv om du vil associerer de forskellige typer, herunder bl.a. .RAR med WinACE, og så trykker du \"OK\" og højreklikke på en .RAR fil, vælge \"Extract to leisure6...\" (eksempel)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:48 #8
Det gør det :)
Avatar billede kronborg Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:50 #9
Det koster jo...og lille jeg der ikke har nogle internationale betalingskort er på den!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. oktober 2000 - 02:52 #10
Nej, nej .. det er shareware ... du skal ikke betale for det med mindre du ønsker at bruge det udover de 30 dages prøveperiode... (med mindre du henter en key-gen..)
Avatar billede rfogh Nybegynder
28. oktober 2000 - 12:05 #11
tdaugaard>>> key-gen: Pirat kopiering .. tsk, tsk ;)