Avatar billede akn1987 Nybegynder
19. januar 2003 - 15:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Headset... hvad skal jeg købe?

Jeg skal have mig et headset, som ca. skal koste 5-600 kr. Det skal primært bruges til spil(counter-strike), så mic'en skal have en hvis kvalitet. Den skal gerne lukke en del lyd ude da min computer larmer ret meget (35 db). nogen gode forslag??
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 15:20 #1
sony har nogle rigtigt fede nogle.. Kan ikke huske prisen.. Bruger selv nogle fra sony da jeg er dj og de spiller godt og lukker MEGET ud
Avatar billede supernewbie Nybegynder
19. januar 2003 - 15:20 #2
Og går ikek så nemt i stykker :D
Avatar billede akn1987 Nybegynder
19. januar 2003 - 19:02 #3
Hvor får man fat i sådan nogen??? Har set på edbpriser men kunne ikke finde dem... Hvor har du dine fra?
Avatar billede akn1987 Nybegynder
24. januar 2003 - 18:26 #4
ingen der har nogen gode ideer???
Avatar billede akn1987 Nybegynder
28. januar 2003 - 18:10 #5
Hmmm... er denne hjemmeside løbet tør for eksperter?
Avatar billede tlunde Nybegynder
28. januar 2003 - 18:13 #6
Jeg har lige investeret i det nye fra Logitech, og det er jeg MEGET tilfreds med. Jeg købte det mest fordi at det brugte USB, og det gør det jo lidt nemmere.
Det er det her: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1904627891

Ellers er der også dette fra Plantronics. De er jo rigtig gode til at lave gode headsets i forhold til prisen, så det er absolut også værd at overveje, men det skal så tilsluttes lydkortet. Så det er lidt op til en selv hvad man vil gøre der...
Det er det her: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384937896

\ThomasLunde.dk
Avatar billede cid Nybegynder
28. januar 2003 - 18:24 #7
Har selv dem her: http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=12904530
De er...ja faktisk ekstreme. Microfonen er lidt drilsk men når du sætter den på det rigtige sted foran munden er 100% i orden :D Der er en genial bass på og så koster de ikke mere end 199kr. Du vil blive 100% tilfreds med købet!

\Kasper
Avatar billede akn1987 Nybegynder
24. februar 2003 - 18:00 #8
Køber nok Plantronics .Audio 90 Headset for 449 via Boomtown shoppen. Tak for hjælpen.