Avatar billede abemanden Nybegynder
19. januar 2003 - 15:14 Der er 5 kommentarer

min pc fryser !!! den bliver ikke for varm !!! fatter det ikke!!!

Hejza

Min pc fryser og jeg fatter ikke hvorfor!!!
Efter jeg fik et nyt grafik kort(PalitDaytona geforce 4 ti4200) begyndte den at fryse!!!!
Jeg har også lige købt splinter nye coolermaster kabinet køler og grafik kort køler!!!!
Jeg har prøvet med nye drivere men den bliver ved!!!!
Jeg har også opdateret min agp port!!!
Den går også i stå når jeg bare sidder ig laver webdesign i photoshop!!!!
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
19. januar 2003 - 15:17 #1
Hvilket motherboard og hvilken CPU er der i din computer?
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
19. januar 2003 - 15:17 #2
Indsæt selv udråbstegn efter behov.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2003 - 15:36 #3
Er det ikke forkert kategori ?

:-)
Avatar billede abemanden Nybegynder
19. januar 2003 - 17:09 #4
arne v: jeg vidste ikke hvad for en kategori jeg skulle bruge!

darkstar: min cpu er en amd xp 1600+ og mit motherboard er et K7S5A (kan ikke huske mærket men det starter vidst nok med E ...tror jeg...hehe)
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2003 - 17:10 #5
Hardware: PC

lød måske umiddelbart som en apssende kategori !

:-)