Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2003 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i opstart af Outlook

Når jeg starter outlook op, kommer der en fejlmeddelse som lyder:
Tilføjelsesprogrammet "pgpExch.dll" kunne ikke installeres eller indlæses...... det hjælper ikke at repere office
Avatar billede madmann Nybegynder
19. januar 2003 - 14:23 #1
DU har haft PgP installeret Ik.?
Avatar billede hub Nybegynder
19. januar 2003 - 14:23 #2
Har du installeret noget PrettyGoodPrivacy key?
Prøv at gå ifunktioner-indstillinger-avanceret-kig i Com tilføjelseprogrammer
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
19. januar 2003 - 14:23 #3
prøv at søg under pgpexch.dll på nettet, for det meste kan man finde filen, så download den og læg den ind i windows/system32
Avatar billede ebe Praktikant
19. januar 2003 - 14:24 #4
hører det ikke til pgp=pretty good privacy? pøv at se på denne side
http://home.bip.net/laszlob/pgp/pgp50-files.htm
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2003 - 14:25 #5
jo jeg har haft det installeret men ønsker det ikke installeret mere. Programmet er afinstalleret....!!
Avatar billede madmann Nybegynder
19. januar 2003 - 14:27 #6
Godt.

DU har haft forbindelse til en Exchange server eller en PoP3 konto.

Du skal gemme dine mails i en PST fil til at starte med.

Efterfølgende skal du afinstallere Outlook og installere den igen.

Grunde til det er at PgP skriver nogle filer og tager kontrol ligeledes.