Avatar billede blackie Nybegynder
27. oktober 2000 - 22:21 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Bredbåndsnet

Det bedste og det billigeste????
Jeg selv har haft kontakt med Arrowhead Internetklubben og Bredbandsbolaget.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2000 - 00:45 #1
Prøv at se her evt.:http://www.mint.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2000 - 01:50 #2
Det kommer vel and på hvilken hastighed du vil leve med. Prisen skulle inden for det næste års tid nærme sig omkring 50 - 100 kr. om måneden.
Avatar billede blackie Nybegynder
28. oktober 2000 - 09:12 #3
Jeg tænker ikke på ADSL, men i en hel boligforening, med satelit og kabler.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2000 - 15:46 #4
Ja også er der antenneforeningerne. Jeg bor et sted hvor man i løbet af det næste år regner med at indlægge stik til nettet til en pris om md på omkring 150 kr. Samtidig med skal der åbenes mulighed for gratis telefonering inden for antenneforeninges område, så det ikke kun er computerejere, som får glæde af de nye tiltag.
Bredbandsbolaget har jeg ikke den store fidus til, efter den respons jeg fik på en henvendelse til dem, i forbindelse med at jeg fik nys af at de ville komme til Danmark. Det havde de ikke planer om. Jo tak det kan vi se. Jeg kan ikke fordrage når firma p.g.a hemlighedskræmmerier stikker folk en plade, når dagspressen har fået fat i nyheden. Det er nok til at jeg ikke vil stole på det selskab og deres evner. De er YT!
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. oktober 2000 - 16:06 #5
Jeg ligger smidt op på en 512/512, for 235 kr om måneden i min antenneforening...
Det ville jeg mene er noget er det hurtigste til prisen... Til prisen, altså...

- Simon
Avatar billede blackie Nybegynder
29. oktober 2000 - 00:12 #6
Nomiz: hvad taler du om, hvem er udbyderen?

Kharder: >Hvad præsist er det, du har mistet tilliden til ved Bredbandsbolaget.

Jeg har hørt at fri telefoni vil blive udbudt af de store teleudbyder i nærmeste fremtid til en fast billig pris over hele Danmark, men hvad med IP Telefoni, er der nogen her, der ved noget om det i henhold til bredbåndsnet.
Avatar billede sutminmega Nybegynder
25. december 2000 - 20:36 #7
Tele Danmark´s NetExpres er klart det biligste og bedste, set i forhold til hvad du får for pengene.
Jeg har stortset kun høret om problemmer angående andre udbydere.
Jeg er selv en lykkelig ejer af en NetExpres forbindelse.

Med venlig hilsen Daniel.
Avatar billede blackie Nybegynder
27. december 2000 - 13:26 #8
Kunne du fortælle lidt om det?
Hastigheder og priser.
Avatar billede sutminmega Nybegynder
27. december 2000 - 18:48 #9
Det her er en prisliste på NetExpres (uden faste ip adr.) fra Tele Danmark (priser er incl. moms).

NetExpres          256    512    1024    2048

Modtage-
hastighed (Kbit/s): 256  ~  512  ~  1024  ~  2048
--------------------------------------------------
Sende-
hastighed (Kbit/s): 128  ~  128  ~  256  ~  512
--------------------------------------------------
Flat Rate:          Ja  ~  Ja  ~  Ja  ~  Ja
--------------------------------------------------
Abonnement
pr. måned:          349kr.~ 499kr.~ 699kr.~ 999kr.
--------------------------------------------------

Prislisten til Pro@ccess (med faste IP adr.) ser lidt anderledes ud (priser er excl. moms).

Pro@ccess256/256~512/512~512/128~1024/256~2048/512

Modtage-
hastighed
(Kbit/s):256  ~  512  ~  512  ~  1024  ~  2048
--------------------------------------------------
Sende-
hastighed
(Kbit/s):256  ~  512  ~  128  ~  256  ~  512
--------------------------------------------------
Flat Rate:Ja  ~  Ja  ~  Ja    ~  Ja  ~  Ja
--------------------------------------------------
Abonnement
pr. kvartal:1020kr.~1560kr.~1320kr.~1800kr.~2640kr
--------------------------------------------------

Hvis du ikke kan finde rundt i det her og også lige vil se oprettelses priserne skal du tjekke www.teledanmark.dk

Med venlig hilsen Daniel.
Avatar billede renny Nybegynder
12. marts 2001 - 12:28 #10
et rimeligt seriøst firma Neijda Communication AB fra Sverige er ved at starte op i Danmark med bredbånd i boligforeninger.
fra 180,- pr måned an på foreningens størrelse
hør mere på 70255554 eller steen@neijda.dk
Avatar billede handmade Nybegynder
17. maj 2001 - 10:42 #11
Noget nyt her??
Avatar billede renny Nybegynder
17. maj 2001 - 12:06 #12
Neijda Communication AB er i gang i Danmark hvis du bor i en boligforening med over 50 lejligheder kan i få bredbånd op til 2mbit og fri ip telefoni til 148 Kr pr måned
Avatar billede blackie Nybegynder
17. maj 2001 - 12:25 #13
OK Jeg kigger på det.
Er der ikke en hjemmeside?
Avatar billede renny Nybegynder
17. maj 2001 - 12:31 #14
www.neijda.dk  men den siger ikke meget om produktet, kontakt hellere Steen Danielsen så han kan fortælle om det  40162864  eller  70255554
Avatar billede breezeboy Nybegynder
10. april 2002 - 12:34 #15
leder i stadig efter bredbånd tilboligforeninger?