Avatar billede nemo1987 Nybegynder
27. oktober 2000 - 22:17 Der er 15 kommentarer

Link

Når jeg setter et link frem i text så virker den fint på min computer men når jeg får den ud på nettet så står det helt forkert
den går ikke ind til frx. index.htm den går til C:\\Index.htm eller sårn..........
Avatar billede ctv! Nybegynder
27. oktober 2000 - 22:22 #1
Hej

Det er da klart!

Du har sat dokumentet til at hente filen fra dit c-drev! Det skal jo hente den fra din ftp. Derfor lader du den bare referere til index.htm og ikke c:\\index.htm :-)

CTV.
Avatar billede bbs Nybegynder
27. oktober 2000 - 22:24 #2
Det R vist ikke den store Programmør der er her :0)
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
27. oktober 2000 - 22:29 #3
Vil det sige at jeg bare skal skrive index.htm som link??
Avatar billede bbs Nybegynder
27. oktober 2000 - 23:02 #4
Du skal skrive HELE stien, Altså

http://www.ditwebhotel.dk/index.htm
Avatar billede masterblaster Nybegynder
27. oktober 2000 - 23:28 #5
ROTFL !!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
27. oktober 2000 - 23:57 #6
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. oktober 2000 - 00:20 #7
Se forøvrigt også: http://www.eksperten.dk/spm/29202
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2000 - 01:51 #8
Det kommer da vel and på hvilket program, du laver dine hjemme sider med.
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. oktober 2000 - 20:13 #9
kharder> Jeg vil tro at det er Frontpage .. :)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
28. oktober 2000 - 20:23 #10
Hvis filen linket skal referere til, ligger i samme mappe, som den fil hvor linket er skal du bare skrive \"index.html\", men hvis det er en helt anden side skal du skrive \"http://www.adresse.dk\"!
- og husk nu http://, for hvis du f.eks. bare skriver \"www.softhome.net\", virker det ikke!
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. oktober 2000 - 22:07 #11
Hvis linket skal ligge i en undermappe, skal det se sådan ud: undermappe/filen.html

Skal det ligge i en mappe over, skal det se sådan ud: ../filen.html

Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2000 - 01:41 #12
når du er inde på din side i Frontpage laver du en makering af det du vil linke til og højer klikker. her efter går du til Hyberling og indsætter uhl husk at der altid skal stå
http://www.din side.dk herefter trykker du på ok og dit link er på
Avatar billede johannielsen Nybegynder
08. december 2000 - 11:05 #13
POINT!!!!!!!!1

Avatar billede proboss Nybegynder
22. april 2001 - 20:28 #14
sker der noget her ???
Avatar billede johannielsen Nybegynder
22. april 2001 - 21:08 #15
Jeg hader ulukkede spørgsmål, når man har gjort sig den ulejlighed at svare pænt og grundigt!