Avatar billede sofaen Nybegynder
18. januar 2003 - 23:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

FrontPage express

Jeg har købt XP og har tidligere lavet en hjemmeside i FrontPage express og det var godt nok for mig, for jeg er 55 og ikke for knøv til htlm etc, så jeg skal have noget let. Kan jeg hente en FrontPage til XP gratis fra nettet eller express og hvor? og så kommer den skide msn også op ved windowsopstart, jeg vil selv bestemme hvornår den skal vises, det er irriterende jeg skal X den ned hver gang inden jeg går på nettet, er det også i regedit man gør det, men jeg er bange for at gøre noget forkert, da jeg er meget glad for XP og er registreringsnr. det samme som kontrolnr? når jeg skal registreres ved downloading af et gratis program. På forhånd tak.
Sofaen
Avatar billede meilby Nybegynder
18. januar 2003 - 23:41 #1
Tror ikke du kan hente frontpage gratis fra nettet da det normaltvis kommer sammen med Office.
Men du kan jo f.eks hente en prøve version af et andet html program som f.eks Dreamweaver der kan hentes fra www.macromedia.com

Hvis du går ind under Funktioner - Indstillinger - Generelt i Messenger kan du vælge at den ikke skal starte når windows starter op.
Avatar billede jefa Nybegynder
18. januar 2003 - 23:43 #2
Internet Explorer 5.01 kom med xpress her http://www.geocities.com/Athens/Ithaca/6623/fpx.htm
Ændre opstartsside
Gå i "Funktioner" -> "Indstillinger" -> Faneblad "Generelt" Ændre opstartsside
Avatar billede jefa Nybegynder
18. januar 2003 - 23:44 #3
meilby> Frontpage Express kom med IE 5.01
Avatar billede jefa Nybegynder
18. januar 2003 - 23:48 #4
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2003 - 00:01 #5
Avatar billede sofaen Nybegynder
19. januar 2003 - 00:01 #6
Det er rigtigt at i gamle dage var den med i 5.01 og ikke office, men jeg kører jo med 6.0 og XL så skal jeg inst. 5.01 igen? og så 6.0 bagefter eller kan jeg hente selve exe. filen fra ovennævnte adresse og instal. Findes der dog ikke et gratis dansk hjemmesideprogram, skide være med alt det overflødige, som kun er for unge nørder, jeg sætter pris på enkelthed og budskabet :-) og så den mærkat der står på pc`en er det mit licensnr. jeg skal nok prøve at ændre opstarten af msn, men jeg synes bare det måtte ligge i regedit
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2003 - 00:05 #7
nej, det skulle ikke være nødvendigt at inst. 5.01 igen, så vidt jeg ved!
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2003 - 00:05 #8
FP Express is a cut down version of Microsoft's Web authoring software, FrontPage 98, and is available free for download from the Internet Explorer site.
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2003 - 00:07 #9
Stone's WebWriter er en prisbelønnet dansk no-nonsense HTML-editor.
http://www.webwriter.dk/
Avatar billede sofaen Nybegynder
19. januar 2003 - 00:10 #10
vil det sige at jeg kan downloade FrontPage 98 gratis
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2003 - 00:17 #11
nej, det er Express der er freeware
Avatar billede sofaen Nybegynder
19. januar 2003 - 00:20 #12
Tak for hjælpen, nu vil jeg have noget at spise, hav en fortsat god nat du har fortjent pointene
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2003 - 00:21 #13
Velbekomme og i lige måde...
Avatar billede sofaen Nybegynder
19. januar 2003 - 02:10 #14
for det første kunne det kun lade sig gøre at fjerne msn fra outlooken og ikke windows, da skal jeg ned i regedit, sorry. For det andet kunne det heller ikke lade sig gøre at downloade FrontPage express fra din nævnte adresse, så efterprøv det lige selv. Så nu forsøger jeg i regedit og håber det lykkes og så tror jeg nok jeg vil have Stones i stedet, for nu gider jeg ikke lede mere over hele verden efter FPe.
Hilsen
Sofaen
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2003 - 11:05 #15
Virker fint på http://intgrunits.olivet.edu/FX.exe
3,85 mb på 4 min.
Avatar billede sofaen Nybegynder
19. januar 2003 - 13:48 #16
Kære Jefa!
Hvor var det pænt af dig, nu lykkedes det, sad til kl.5 i morges. Jeg har også løst MSN-problemet, så inden jeg bliver helt firkantet i hovedet vil jeg cykle ud til havet. Men jeg har et lille ønske, jeg kan ikke huske hvorfra jeg downloader en gratis cute til at uploude min hjemmeside, har du adressen, så kan du bare tage 60 p. fra mig. Hav en fortsat god søndag og endnu engang tak.
VH
Sofaen
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2003 - 14:12 #17
Avatar billede sofaen Nybegynder
19. januar 2003 - 17:40 #18
Hejsa jefa!
Så lykkedes det endnu engang, så jeg har redigeret i FPe og uplouded og alt fungerer. Knaldgodt program til hjemmebrug for en midaldrende mand som mig, når jeg så er ferm nok, kan jeg jo købe et dyrere program, hvis det bliver nødvendigt. Synd at Microsoft ikke har det liggende til downlouding på deres hjemmeside. Jeg har været langt omkring og jeg har spurgt, men her på eksperten fandt jeg så hjælpen, så er det så lige hvordan jeg får sendt de 60p. til dig? Havluften gjorde godt, motionen er vigtig når man sidder en hel del ved skærmen :-)Så blev edb-søndagen reddet for mig, mange tak.
VH
Sofaen
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2003 - 11:07 #19
Lyder godt. Du behøves ikke aflevere flere point. Held og Lykke fremover med FP Express.........