Så vidt jeg ved er standard WaveOut i Windows kun én kanal af gangen. Kun DirectSound (i DirectX) kan mixe flere kanaler, så hvis du sætter fx WinAmp over til at bruge dette er du halvvejs. Problemet er Half-Life - jeg er ikke sikker på om man kan vælge DirectSound her?
Hvis du kører Windows 2000 løser problemet helt sig selv - meget tyder på at Microsoft har sørget for at der altid er adskillige kanaler til rådighed her. Jeg spiller fint Winamp MP3 og hører lyde fra Half-Life samtidig under Windows 2000.
Ja, jeg har ingen problemer. Bruger Windows 2000 Professional fra MSDN og har kørt med alle HL patch serien fra 1.0.1.3 og op til den nuværende 1.1.0.4, og det virker fint i både software rendering og i OpenGL.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.