Avatar billede machholdt Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Halflife

Jeg har et problem, når jeg går ind i Halflife og forsøger at connecte til et spil giver den en besked om at jeg ikke har samme Protokopl-version som serverne!! Hvad betyder det? Og hvad kan jeg gørefor at få den samme protokol ver.??
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:09 #1
Du skal downloade holf life 1,4 fra f.eks 3dplanet.com
Avatar billede tarantula Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:11 #2
Du skal slette det og downloade Action Quake til Quake det er 10 gange federe... (og der er aldrig problemer med det)

Taran
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:13 #3
Du kan også lade den finde ud af det selv men den er LANGSOM og kan midt i det helle finde på at krakke, og her hjælper ingen kære GetRight.

Ups det var denne url jeg mente:
http://www.3dfiles.com/patches/halflife.shtml
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:17 #4
Direkte link til opdatering fra half*life version 1.X.X.X. til 1.1.0.4:

ftp.saix.net/pub/3dfiles/patches/hl1104.exe" target="_blank">http://www.3dfiles.com/cgi-bin/dl-ftp.cgi?ftp.saix.net/pub/3dfiles/patches/hl1104.exe

Den køre højest med 15kb men er en af de hurtigste.
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:44 #5
>> TARAN..

Hvor kan man downloade Action Quake?
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. oktober 2000 - 18:59 #6
...og hvor meget fylder AQ?
Avatar billede sticky Nybegynder
27. oktober 2000 - 20:07 #7
Tommyf>>Hvis den højst kører med 15kb/s hvordan kan den så være en af de hurtigste??

Gå ind på jubii og download den nyeste version!
Avatar billede machholdt Nybegynder
28. oktober 2000 - 01:41 #8
taran>> Har forsøgt, men opgav da jeg ikke kunne finde nogle links til filen som kørte over 1,5 kb. i sec.!!