Avatar billede deepanker Nybegynder
17. januar 2003 - 21:01 Der er 5 kommentarer

Konvertering

Nogle der ved hvor man kan finde software der kan convert en msacces2000 db om til mssql og evt. en guide til opsætning af db i mmsql..
Avatar billede deepanker Nybegynder
17. januar 2003 - 21:03 #1
Avatar billede deepanker Nybegynder
17. januar 2003 - 21:05 #2
men måske nogle der kan sige mig hvorfor at der ligger forskellige db i databasen når jeg installere interprise

der er master, model msdb osv
Avatar billede dfens Nybegynder
17. januar 2003 - 21:42 #3
Det er system databaser, som sql-serveren bruger til at holde styr på brugere, databaser og opsætning.
Avatar billede dfens Nybegynder
17. januar 2003 - 21:42 #4
Det er system databaser, som sql-serveren bruger til at holde styr på brugere, databaser og opsætning.
Avatar billede deepanker Nybegynder
17. januar 2003 - 21:57 #5
Jeg har lige konverteret en db om fra acces 2000 til mssql, db er loaded in i interprise og jeg kan se alle tabeller. Jeg har lavet en system dns for at teste den og hive lidt data ud af db via asp...

Men den melder fejl

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Cannot open database requested in login 'Fisk'. Login fails.
/fisk/TMPyyf0q8vl1j.asp, line 8

Synes ikke lige jeg har sat noget password på min db , hvor kan man se det i interprise