Avatar billede contour Nybegynder
17. januar 2003 - 15:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Invester og (evt. partner) søges!

Jeg har i 2 år drevet et IT-service firma og har planer om at udvide i form af hostingydelser, både i Danmark og Europa (fortrinsvis Sverige, Norge, Finland og Tyskland.

Har på nuværende tidspunkt mange faste kunder i form af "reseller"-hosting samt grafiske opgaver.

Konceptet er enkelt og går på at tilbyde disse ydelser til priser der ligger langt under normal markedspris.

Investeringen skal delvis bruges på en massiv markedsføring af produktet, for på denne måde at blive et kendt firma indenfor hostingservices og til færdigudvikling af enkelte løse ender.

I systemet kan kunder selv bestille disse services udfra et overskueligt interface. Al betaling og support foregår elektronisk.

Forretningen skal i opstarten drives af 2 - 3 personer, hvor jeg på nuværende tidspunkt har 2 kompetente profiler. Forretningsplan haves.

Forventet indtjening 150.000 - 220.000/md.

Kontakt venligst Frank Jensen på e-mail: contour@ofir.dk

Ved seriøse henvendelser kan vi udveksle telefonnumre for en mere direkte dialog og gennemgang af konceptet.

Med venlig hilsen

Frank Jensen
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. januar 2003 - 10:18 #1
Følgende sætninger hænger ganske enkelt ikke sammen: massiv markedsføring af produktet = priser der ligger langt under normal markedspris.

Hvorfor tror du at en Calsberg pilsner er mere end dobbelt så dyr som en Harbo pilsner. Indholdet er nemlig det samme. Fordi Carlsberg anvender mange flere penge til markedsføringen.

/per
Avatar billede nathan Nybegynder
20. januar 2003 - 14:23 #2
Jeg vil gerne høre mere om din concept/Forretningsplan.

kontakt mig på nathan@vip.cybercity.dk

Jeg er medejer af et udenlandske firma - Arivoo Technologies. (http://www.arivoo.com)

hilsen,
/nathan
Avatar billede b_hansen Novice
11. marts 2003 - 14:03 #3
Hvor stort er kapitalbehovet?

Hvordan tænkes arbejdsopgaverne fordelt mellem de 2-3 personer, der skal være med i opstarten?

Hvor skal den fysiske placering af virksomheden være?

Jeg er også interesseret i at se lidt om konceptet og forretningsplanen, hvis jeg ikke er for sent på den. Jeg kan kontaktes på schadt_99@yahoo.com
Avatar billede contour Nybegynder
18. november 2003 - 10:01 #4
Denne lukkes