Avatar billede hepou Nybegynder
17. januar 2003 - 14:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af DFGK

Er der nogen der kunne tænke sig at give lidt konstruktiv kritik? (ros modtages også med glæde! :)

www.dfgk.hjem.wanadoo.dk

:)
Avatar billede sthen Nybegynder
17. januar 2003 - 14:34 #1
MEGET flot & :-)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2003 - 14:36 #2
Den er rigtig flot, men også rigtig tung/langsom (1024/256)
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2003 - 20:08 #3
meget flot side, måske skulle du vælge en anden skrifttype i menuen, da de fleste hader times new roman, eller så tag verdana eller arial, og så ser det ikke vildt fedt ud med et @ i kontakt, jeg ville klart foretrække et normalt et, og da de fleste ikke kan lide de der popup mails, syntes jeg du skulle lave en side med en mail form til dig i stedet for et direkte link til din mail... skriften er også træls på siderne... igen kan verdana eller arial foreslås. jeg syntes også det ser yderst dumt ud at skrive m@il i stedet for mail. ellers tror jeg ikke der er noget at komme efter. 9@13
Avatar billede pixelskubberen Nybegynder
18. januar 2003 - 13:35 #4
flot side, men...

En display typografi til toppen, ville gøre sig.

Jeg synes at menuen er meget dominerende, og den flotte gyldne farve den gemmer på i baggrunden kommer ikke rigtigt til sin ret.

- og måske kunne dine bedømmelses-skemaer godt bruge lidt finish.
Avatar billede hepou Nybegynder
19. januar 2003 - 20:39 #5
pixelskubberen -> hvordan finish? - Den gyldne farve kommer jo frem når man kører over menuerne med musen.

saxe -> Skrifttypen er valgt med vilje for at sætte et lidt gammelt præg på noget moderne. Det med mailform og @'erne vil blive taget til overvejelse.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2003 - 10:41 #6
venter stadig... ?!