Avatar billede julemedister Nybegynder
17. januar 2003 - 13:43 Der er 1 løsning

Stellar Office

Stellar Office skulle kunne lave komma separeret fil til brug for revision, men hvordan ???
Avatar billede heje Nybegynder
17. januar 2003 - 15:05 #1
Hej med dig.

I første omgang skal du få afklaring fra din revisor hvad det nøjagtigt er han forventer og modtage. Whatever - du eksporterer det ønskede via menupunktet "Funktioner" > "Eksport" og angiver det ønskede (Balance, posteringer, faktura ect)
Herefter vælger du i venstre side de ønskede felter og benytter knappen ">" eller ">>" (hvis det er dem alle) Husk at angive hvilket feltseperator du ønsker at benytte ("," eller ";")
Udfyld for hvilken periode og/eller bilagsnr. mv (afhængig af tidl. valgt)og klik "Eksporter"
Nu kan du angive hvor du ønsker at gemme filen (Harddisk, diskettedrev ect)
God fornøjelse