Avatar billede jenz Nybegynder
27. oktober 2000 - 13:57 Der er 15 kommentarer

Du får 310 point for at vise mig hvor jeg kan få en flash chat der loader rasende-stærkt

Du får 310 point for at vise mig hvor jeg kan få en flash chat der loader rasende-stærkt eller du kan give mig en
Avatar billede zhatten Nybegynder
27. oktober 2000 - 14:06 #1
Her er en Chat med FLASH + ASP den har en fejl i Userlisten, men ellers er den meget sej !!!

Det der er skrevet om denne chat :
En extremt flot flash chat, med mulighed for at sende privat besker, banne og kicke chatter, blive admin, flere chat rum (med password mulighed), humør skins, bagrunde og meget mere.

http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?mode=info&source_id=686

- Zhatten
Avatar billede keysersoze Guru
27. oktober 2000 - 14:13 #2
Avatar billede zhatten Nybegynder
27. oktober 2000 - 14:22 #3
Her er et direkte link hvor du kan teste den og download den !!

keysersoze:
det link du har givet var det samme som mit lå bare inde under netcoders, men pyt vi kan vil dele :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
27. oktober 2000 - 14:32 #4
Manglede lige linket :)

http://www.pipey.com/chat/default.asp

- Zhatten
Avatar billede friiser Nybegynder
27. oktober 2000 - 14:36 #5
Avatar billede keysersoze Guru
27. oktober 2000 - 14:37 #6
zhatten >> sorry - det havde jeg ikke lige kigget på... kun at linket var en anden end min :o)
Avatar billede void Nybegynder
27. oktober 2000 - 17:38 #7
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. oktober 2000 - 19:10 #8
der er kun en ting at sige....

Pipey er sagen ... absolut en lækker sag, når vi snakker flash chat...

Godt gået drenge... he he

Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. oktober 2000 - 19:26 #9
Og så lige... hvorfor har du afsat 15, når du skriver 310??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. oktober 2000 - 19:27 #10
Du har jo ikke en gang 310 point din fusker
Avatar billede keysersoze Guru
27. oktober 2000 - 19:33 #11
han HAR da 310 point -

300 som start
10 opsparet
-15 som er med i dette spørgsmål = lige meget

= 310 point!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. oktober 2000 - 20:01 #12
/keysersoze

Ok.. du fik ret han har i alt 310 point...

Det skal Jenz have en undskyldning for...

Men, han burde nu afsætte alle pointene fra starten af i stedet for 15.

Nu kan han jo altid komme med den der om at det ikke helt var sagen og så smide de 15...

Der skal trods alt bedre argumenter til, når alle pointene er afsat fra starten. Hvad med den her \"..der loader rasende-stærkt...\". Det skal eddemandeme køre hurtigt så og det får Flashkategorien problemer med... ihvertilfald hvis overhovedet skal kunne andet end at sende et par ord ud på skærmen... Der skal trods alt initialiseres en del...

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. oktober 2000 - 12:38 #13
/Jenz hvad har du gang i???

http://www.eksperten.dk/spm/30805

Du er sgu da en total latterlig fuzker..
Avatar billede razmuz Nybegynder
29. oktober 2000 - 12:55 #14
Virker flash med linux...
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. oktober 2000 - 16:09 #15
ja, flash er et plugin til din browser...