Avatar billede tweak Nybegynder
16. januar 2003 - 21:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genstart

Jeg har et ret træls problem.! Når jeg genstarter min computer går den i sort når den skal til at starte op igen, altså inden den har talt ram eller noget andet op. Jeg mistænker selv min psu for at være skyld i det da den kun er på (230 w tror jeg nok), men er ikke sikker! Andre bud ville være rart

System:

AMD Athlon XP 2200+
ASUS A7V333 (Bios 1015)
Creative Sound Blaster Live Platinum 5.1
Netkort
Samsung 768 MB PC2700
Radeon 8500LE
Sony Brænder
Sony DVD drev
To stk Kabinet blæser (Køre begge 5V)
MIST Silent Twin lownoise-køler
Samsung SyncMaster 172T
Samsung 20 GB
Seagate 80 GB

M.v.h

Tweak
Avatar billede shogun68 Nybegynder
16. januar 2003 - 21:34 #1
Du kan prøve at tage så mange enheder ud som muligt f.eks dit brænder drev, det ene dvd drev, den ene harddisk, kun en stang ram. dit lyd kort. Kik også efter om din procssor er kølet godt nok. Har set mange gange at når en AMD ikke er kølet godt i kort tid tjaaaa så dur den ikke mere!!!
Avatar billede tweak Nybegynder
16. januar 2003 - 21:46 #2
MIST Silent Twin skulle vist være fint, ik! Min temp. ligge på 50-62 C. Så det er ikke det!
Avatar billede shogun68 Nybegynder
16. januar 2003 - 21:49 #3
Nej det er ok for en AMD, men hvis du piller alle de enheder ud du kan, belaster du ikke strømforsyningen så meget, der ved kan du se om det evt. skulle være der for, det kan også være at en af de ting du har tilsluttet er tilsluttet forkert, eller er defekt ikk.
Avatar billede diamant Nybegynder
17. januar 2003 - 11:32 #4
Man SKALL have en 300W strømforsyning minimum med de modern bundkorte or processorer.
Avatar billede diamant Nybegynder
17. januar 2003 - 11:33 #5
Man SKALL have en 300W strømforsyning minimum med de modern bundkorte or processorer!
Avatar billede diamant Nybegynder
17. januar 2003 - 11:33 #6
Man SKALL have en 300W strømforsyning minimum med de modern bundkorte or processorer!
Avatar billede tweak Nybegynder
05. februar 2003 - 16:44 #7
Jeg har købt en 480W og det har ikke hjulpet :( :( Jeg har oprettet en ny tråd = 200 point