Avatar billede elmore Nybegynder
27. oktober 2000 - 12:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Athlon TB og GeForce - et problem ?!?!

Jeg overvejer at samle ny computer !!!

Processor Athlon TB 1 Ghz, bundkort Asus A7V.

Mit problem opstår ved valg af grafikkort. Jeg har tænkt på at købe et Asus V7700 GeForce2 eller GeForce V6800. Fra uafhængige kilder har jeg nu hørt at denne konfiguration kan give problemer (GeForce, Asus bundkort og Athlon TB).

Har I nogle erfaringer med denne konfiguration. Er der kompetabilitetsproblemer  Kan evt. problemer løses nemt og hvordan (driver m.m.) ?

Vh
elmore
Avatar billede slashman Nybegynder
27. oktober 2000 - 12:53 #1
Jeg har også hört det -  men har 2 maskiner med A7V ( hhv. Duron 600 og TB 800 ) körende med ASUS V7100 MX uden problemer whatsoever. Man skulle da også mene at ASUS checker om deres MOBO og grafikkort passer sammen ?
Så länge du holder dig til nye drivere, checker for BIOS update etc. tror jeg ikke du vil få problemer.
Avatar billede elmore Nybegynder
27. oktober 2000 - 13:08 #2
Okay - er der nogen som har oplevet problemer eller er det blot en skrøne ?!?

Det skal lige tilføjes, at det er Intel-tilhængere som har tippet mig om problemer med Athlon og GeForce :-)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
27. oktober 2000 - 22:38 #3
Jeg vil så sige det på følgende måde...
Jeg har tidligere selv været trofast intel tilhænger, men skiftede da AMD kom med Athlon\'en...
Min config. lyder på TBird 1GHz, A7V, V7700 (64DDR) og lidt andre sjove ting og der er ingen problemer!