Avatar billede webbew Nybegynder
16. januar 2003 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Åbne vedhæftet fil med Outlook2K

Problem:
Jeg vil gerne have¨åbnet vedhæftet fil (*.mdb), men den er blokeret.

Jeg har tilføjet filtypen i HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security og tilføjet streng-værdien Level1Remove (mdb;zip;bat;) etc.
og jeg har også prøvet XP-programmet til "detachxp", men det er åbenbart ikke det sted i regedit problemet ligger.

Styresystem: Win2K + nyeste opdateringer
Mail: Outlook 2K sp3
Browser: IE 6.0 + nyeste opdateringer
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
16. januar 2003 - 17:53 #1
Har du prøvet (engelsk) tools/options/security/ og set om "Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus" er klikket fra?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
16. januar 2003 - 17:54 #2
Mener du skal ind under Funktioner -> indstillinger -> "Fanen" sikkerhed.
Der er noget der hedder "tillad ikke filer der kan indeholde virus bliver gemt eller åbnet"..Fjern flue benet derfra
Avatar billede knudgert Nybegynder
16. januar 2003 - 18:01 #3
Det er desværre ikke så enkelt i Office 2000, det du har tilføjet er til Office XP.

Kig på disse link:

<http://office.microsoft.com/danmark/downloads/2000/Out2ksec.aspx>
<http://www.dat.dtu.dk/~oe-it/off-sp2.html>
<http://www.slipstick.com/outlook/ol2000sp2.htm>
Avatar billede webbew Nybegynder
16. januar 2003 - 18:01 #4
Har fundet ud af det selv!!!!!!!

Jeg hartilføjet filtypen i HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Outlook\Security
og oprettet streng-værdien Level1Remove og filerne (mdb;zip;bat;) etc. Det havde jeg også gjort under 10.0, men det var åbenbart ikke her men i 9.0

Men tak for dit forsøg:-)
Avatar billede webbew Nybegynder
16. januar 2003 - 18:03 #5
I får 10 point hver alligevel fordi I var så hurtige om at svare