Avatar billede kane Juniormester
16. januar 2003 - 15:19 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Er Det Ikke På Tide...

Er det ikke på tide at de nye ejer af E tager sig lidt sammen.

E er nede i tide og utide, når klokken er over 21.00 så skal man være heldig at komme på.
Der er mange af os der "hænger" ud her, da det er en mega fed side, men det er ikke så fedt når man nu skal være lotto heldig for at komme på.
Avatar billede abpdk Nybegynder
16. januar 2003 - 15:20 #1
Hørt!
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. januar 2003 - 15:21 #2
Der er mange af os der snart "hængte" ud herinde :o)
Avatar billede mr.cg Nybegynder
16. januar 2003 - 15:24 #3
Yeps nemlig "hængte" ud... Men bliver Disset konstant!!
Avatar billede admin Novice
16. januar 2003 - 15:25 #4
Jeg gør hvad jeg kan, men er konstant bagud. Trafikken stiger, hver gang jeg optimerer, og vi kører dermed næsten hele tiden omkring maks. belastning. Men tro mig, vi gør hvad vi kan...
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. januar 2003 - 15:30 #5
Er det ikke bare at få en 100Mbit linie alene hos webpartner?
Avatar billede admin Novice
16. januar 2003 - 15:32 #6
Det har intet med Webpartner at gøre, men alene systemet. Dvs. det system jeg har bygget. Det kan gøres meget bedre, men der er mange steder der skal optimeres...
Avatar billede Wezio Juniormester
16. januar 2003 - 15:34 #7
Right... Eksperten er nede i tide og utide!

Den sidste månedstid har sitet ALTID været nede, da jeg skulle bruge det.. :/
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. januar 2003 - 15:38 #8
Okey, men når det er systemet begynder det jo at blive kedeligt. da det er den del der tager tid at optimere.. Spm. er jo om brugerne vil vente, jeg og kender da en del er da ved at miste lysten til at bruge 100 forsøg dagligt på at se om siden er oppe.

Men held og lykke med at få det til at køre optimalt igen!
Avatar billede perhaps Nybegynder
16. januar 2003 - 16:12 #9
Nå ja hvis den er helt gal og der skal et rimeligt hurtigt svar til så er der jo flere steder på nettet hvor der kan stilles spørgsmål.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
16. januar 2003 - 17:15 #10
sygt at eksperten ikke har en linje der er stabil

vi skal også finde os i alle de skide bannere - ja de kan gå væk hvis vi vil betalt for at hjælpe andre
SKOD efter idg har overtaget
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. januar 2003 - 17:19 #11
djeclemen> Det er nok fordi der er kommet mange flere brugere til derefter, men det er så ikke linie men systemet der ikke kan håndtere det
Avatar billede kane Juniormester
16. januar 2003 - 17:28 #12
så må IDG jo træde til og bruge lidt af deres cash på at lave et nyt system.
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. januar 2003 - 11:12 #13
måske IDG også gerne vil have lidt cash den anden vej :-))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. januar 2003 - 11:20 #14
jeg synes at jeg hørte admin sagde at der blev gjort hvad der kunnes gøre, men p.g.a. den stadig stigende trafik, som jo i sig selv er positivt, det betyder jo at Eksperten er populær, var man konstant bagud, og at der stadig blev optimeret på systemet, da det IKKE var linien der var noget i vejen med, men systemet, så burde man vel lade admin og IDG tage de fornødne beslutninger sammen, i fred.
Der er kommet tiltag siden IDG overtog, som ikke er dårligere for eksperten, men det er kun det negative der fokuseres på, en kedelig tendens, som desværre kun er alt for dansk.

Giv tid, drenge og piger, tålmodighed er en dyd, så skal i se, så kommer eksperten i god form, og kan klare den trafik m.m. som er det der belaster systemet for tiden
Avatar billede perhaps Nybegynder
17. januar 2003 - 11:33 #15
Jeg er enig med dig ztyxx og som jeg også har sagt tidligere at hvis man skal have et spørgsmål hurtigt besvaret så kan man jo også prøve "konkurrenterne" en vis tid (f.eks. Kandu)
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. januar 2003 - 12:03 #16
Når jeg går ned i centeret efter en liter mælk, og så ser folk stå i kø langt ud af bagerens dør, så går jeg videre hen i døgneren og køber min mælk der. På den måde regulerer traffikken sig selv. Der sker naturligvis udsving nu og da, men siden butikkerne betjener et rimeligt lille nærområde er de udsving ikke ret store. Der er grænser for hvormeget mælk Nivå's 5000 beboere kan drikke :-))

Og det er ingensomhelst risiko for at folk pludselig kommer rejsende fra Esbjerg for at købe brød her. Uanset hvor berømt vores bager er.

Sådan er det ikke på internettet. for der er ingen afstand. Når rygtet går om et godt sted risikerer man at hele danmarks befolkning kommer farende (plus sverige, norge, island osv)

Så forventningen om at "vi skal lige optimere lidt så er der kapacitet nok" holder ikke. Med en god ide som eksperten.dk er der kun service-kvaliteten ( + antallet af skandinaver :-)) til at begrænse antallet af besøgende.

Jeg tvivler på vi vil fornemme enorme forbedringer foreløbigt, ikke medmindre vi ser en stigning i 'antal brugere online' fra 200 til 2000 som en enorm forbedring.

mvh JakobA
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
17. januar 2003 - 13:02 #17
Online brugere 224

Har den ikke været mere eller mindre konstant siden oktober? (med udsving på +/- 50)....

Well... nu skal jeg ikke kloge den for meget... men umiddelbart forstår jeg ikke forklaringen med øget trafik og flere brugere...
Avatar billede abpdk Nybegynder
17. januar 2003 - 13:05 #18
Jeg mener nu den ligger imellem en 25-350 stykker, hvilket igen ikke er SÅ mange.
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
17. januar 2003 - 13:06 #19
jeg tror aldrig jeg har set over 300...
Avatar billede abpdk Nybegynder
17. januar 2003 - 13:07 #20
Jeg mener det er sket, men ikke ret tit.