Avatar billede dawin_dk Nybegynder
16. januar 2003 - 07:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

webmaster til websites...

Har du mod på at køre dit eget site. Få det op som en stor succes?

VI har en række domains som vi mangler folk til at administrere. Fortjenesten på sitet deles med 75% til dig og 25% til os.

Vi kan hjælpe med markedsføring, programmering og vejledning så vi er med til at sikre at dit site bliver en succes.

Ligenu er det domænerne:
* frasier.dk
* drinkguiden.dk
* shoptal.dk
* savnet.dk
* roskildeonline.dk
* msdn.dk

Vi har site-ideer og planer klar for alle de nævnte domains. Mangler bare folk med mod på at få et site med succes.

David Olsen
www.asptech.dk
Avatar billede keysersoze Guru
16. januar 2003 - 09:47 #1
nu sikkert et dumt spm., men hvad går det hele ud på? hvis man var interesseret, hvad præcist er det så man skal?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
16. januar 2003 - 10:17 #2
man skal designe, programmere, opdatere, markedsføre, drive websitet..... sårn set alt - dog lige med den fordel af vi har ekspertisen til at hjælpe dig med programmering, systemer, design, markedsføring osv. og i en vis udstrækning også med kapitalen til det.

men hvis du vil så kan du 100% selv stå for det uden vi blander os på nogen måde (indenfor rimelighedens grænser. f.eks. er børneporno, racisme osv. ikke tilladt)

/david
Avatar billede smorum Nybegynder
28. januar 2003 - 15:23 #3
jeg kigger lige med her ...
Avatar billede professoren Nybegynder
28. januar 2003 - 17:01 #4
hmmm...vi vil tænke over det..hvad er indtægterne pr. måned?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
28. januar 2003 - 17:28 #5
professoren: styrer du jo helt selv... laver du danmarks mest besøgte site så kan du tjene mange penge.... er det en mindre succes... så kan du ikke... :)
Avatar billede raffar Juniormester
28. februar 2003 - 02:47 #6
Det er noget der ikke hænger sammen her. Du siger; "....man skal designe, programmere, opdatere, markedsføre, drive websitet..... sårn set alt - dog lige med den fordel af vi har ekspertisen til at hjælpe dig med programmering, systemer, design, markedsføring osv"

Hvordan skal dette dog forståes. Man skal og I kan. Jeg forstår intet!

Hvad er forskellen mellem at jeg blot går ud og købet et domainnavn og laver et site og tjener 100% selv og jeres løsning?
I mine øjne ser forskellen ud til at være 25% den forkerte vej!

Hvis jeg var jer så ville jeg lave et mere prof prospect. Det vil både hjælpe jer, samt dem der kunne tænkes at være interesserede.
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
15. marts 2003 - 21:53 #7
ingen fundet... /