Avatar billede staticmotion Nybegynder
16. januar 2003 - 07:47 Der er 5 kommentarer

staticmotion ----> gkmotu

jeg syntes at i skulle give mulighed for at ændre konto navn!!!

hilsen icq# 208808488
Avatar billede emileej Nybegynder
16. januar 2003 - 07:49 #1
Tror at det muligvis vil skabe en tendens til at visse brugere synes at det er sjovt at svine folk til og herefter skifte brugernavn for at "forsvinde"...
Avatar billede staticmotion Nybegynder
16. januar 2003 - 08:37 #2
du kan da få fat i stat og komunen og få fat i et internet register, eller bank!
man kunne betale lad os sige 50 kr om året og på den måde ville man også give lidt royalties...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
16. januar 2003 - 11:24 #3
StaticMotion >> Det er da dig frit for, at komme til at have en bruger med gkmotu-handlet. (personligt  synes jeg det er lidt underlige, da staticmotion er nemmere at huske end gkmotu (som jeg har stavet forkert ca 10 gange nu) )

Men du skal da overveje, om det er det værd - nemlig, at du ikke kan bruge StaticMotion-kontoen igen - og at du starter "forfra" med 300 points... Det er prisen....
Avatar billede staticmotion Nybegynder
16. januar 2003 - 22:43 #4
jo det er nemt du skal bare tænke på

GKMOTU = Gatekeeper, Master Of The Universe
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. januar 2003 - 12:09 #5
Den funktion findes da, den koster bare lidt... I hvert fald for nogen... Andre tjener næsten på det! :)
Hvis du vil finde ud af hvad den koster, så er ligningen:

AntalNyePoint = AntalGamlePoint * 0 + 300

Gå først ind på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=7 og sæt hak i "Jeg ønsker ikke længere at kunne bruge min konto på Eksperten." og tryk så "Udfør".

Så hopper du ind på http://www.eksperten.dk/nybruger.phtml og skriver dit nye brugernavn, mailadresse osv.

Og så er du ellers færdig! ;)

//hermandsen