Avatar billede swat Nybegynder
27. oktober 2000 - 07:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opret hotmail konto i outlook express !

Hej
Når jeg prøver at oprette en hotmail igennem outlook express kan den ikke bruge hotmail den siger at den ikke forstår forspørslen når jeg sender / modtager....kan man bruge kun en hotmail konto uden anden kontier på outlook ?
Avatar billede polaris2000 Nybegynder
27. oktober 2000 - 08:15 #1
Hvis du giver mig din emailadresse( send til webmaster@tumc.dk), kan jeg sende en færdig konto, hvor du kun skal ændre indtastede password og login navn.

Når du får filen, skal du åbne outlook.  Klik \"Konti\" -> \"post\" -> \"importer\"
Når den så er importeret kan du klikke på \"egenskaber\" og ændre login og password.

Avatar billede friiser Nybegynder
27. oktober 2000 - 12:16 #2

Til dit sidste spørgsmål kan jeg svare ja, og hotmail er kun integreret i outlook express 5.

Det er måske derfor..

~friiser~
Avatar billede swat Nybegynder
30. oktober 2000 - 15:24 #3
jeg har prøvet indstillinger fra polaris2000 det virker ikke Øv det siger !
Kan ikke undersøge, om der er nye meddelelser på din HTTP-server.  Konto: \'Hotmail\', Server: \'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp\', Protokol: HTTPMail, Svar fra server: \'Bad Request\', Port: 0, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC31
Avatar billede swat Nybegynder
05. november 2000 - 19:46 #4
der er åbenbart ingen der kan hjælpe så jeg lukker spørgsmålet igen !