Avatar billede mikka Nybegynder
15. januar 2003 - 23:19 Der er 5 kommentarer

blokering af modtagne clipsfiler

kære venner,
når jeg modtager en fil m.vedhæftet fil,er der indsat en besked om at den fjerner filer,som kan være vedhæftet virus,da dette forekommer på næsten alle mine vedhæftede filer,ønsker jeg at fjerne denne besked,men hvordan?
hilsen mikka the old lady.
Avatar billede a1a1 Novice
15. januar 2003 - 23:27 #1
i outlook express er det vel

under tools -> options -> security -> fjern hakket fra der hvor der står noget men ikke at gemme vedhæftede filer

MEN du skal passe på at det ikke er noget virus halløj, det er der jo en del af rundt omkring, og hvis du ikke har et virus program installeret vil jeg foreslå dig at installere noget med det samme :o)
Avatar billede a1a1 Novice
15. januar 2003 - 23:28 #2
det var vel et svar

der er noget gratis antivirus her, hvis du ikke har noget...
http://www.grisoft.com/html/us_downl.htm

;)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
15. januar 2003 - 23:29 #3
Du bruger garenteret Outlook Ekspress.

Kan ikke huske det helt præcist, brug selv storebroren Outlook

Gå ind i indstillinger, find sikkerhed, der skal gerne stå noget med at blokere filer som kan indeholde virus, fjern mærkeringen, klik OK, og den skulle være hjemme.

Bruger du et andet program, så skriv lige hvilket, og til en anden gang, læg spørgsmålet i den kategori som det høre under, så er der større chance for at få det rigtige svar.
Avatar billede mikka Nybegynder
16. januar 2003 - 11:23 #4
i har skrevet 3 e-mails til mig,men jeg kan ikke finde svaret på mit spørgsmål
mikka "the old lady"
Avatar billede meanisak Nybegynder
17. januar 2003 - 22:33 #5
Det er nok lidt svært for dem at gætte ud fra de sparsomme oplysninger du giver :-)

Hvilket email program bruger du (evt. inklusive versions nummer) og har du et antivirus program installeret?

Står der i meddelelsen noget om hvem 'den' er der fjerner de vedhæftede filer?