Avatar billede technodance.dk Nybegynder
15. januar 2003 - 16:49 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

havd syntes i om siden???

Hej Læser...

Havd synse i om min side??

//www.asp-server.dk//
Avatar billede hono Nybegynder
15. januar 2003 - 16:52 #1
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 17:00 #2
hmm det er vel kun en forløbig side ikke?

ellers ja så er der en klar fremtid for den
hvis nej så må jeg nok sige den er en andelse kedelig
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
15. januar 2003 - 17:07 #3
havd mener du gruf
Avatar billede gizp Nybegynder
15. januar 2003 - 18:00 #4
1) Skrifttypen passer ikke ind!
2) Den er lidt for stor man kan scrolle!
3) Farverne er måske lidt kedelige!
/gizp
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2003 - 17:58 #5
Du skulle måske sætte en mørkere baggrund ind. Siden er utrolig lys, og man bliver hurtig træt af at kigge på den.

Der mangler i den grad også noget grafik. Et banner, eller et billede på selve indholdssiden, alt i alt, der skal arbejdes meget mere på siden.

Overgangen mellem det blå og hvide kan jeg godt lide :)
Ændre lidt på links menuen osv osv ..
Avatar billede iob4000 Nybegynder
20. januar 2003 - 18:15 #6
Fint med den lyseblå farve. Logoet(Det store A) ser mærkelig kantet ud og trænger til at blive arbejdet lidt med, det ser ud som om der mangler CSS på fontene da de godt kunne være anderledes (Verdana?), og ja, så et banner foroven men det er vel også meningen? og så bruger du Frontpage uha uha kan jeg se, det bliver alt i alt lidt nemmere med en bedre editor som Macromedia Dreamweawer.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 14:02 #7
jeg mente barte at det er jo ikke alle menupunkter der virker endnu