Avatar billede speed.up Nybegynder
15. januar 2003 - 13:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

program til at ungå sexsider på nettet

hej. jeg står og mangler et program så min 9 årige søn ikke kan se sider med sex og vold på nettet,nogle der kender et?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. januar 2003 - 14:12 #1
www.totalidea.com brug tweakxp til det det
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. januar 2003 - 14:13 #2
der kommer jo nye hjemmesider hverdag med det så i programet kan du selv tilføje links en skal blocker
Avatar billede speed.up Nybegynder
15. januar 2003 - 14:17 #3
er der ikke et program hvor man kan skrive speciele ord som sex,vold
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 14:19 #4
Prøv at kigge her , det kunne være noget af kan bruges.
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=adult+filter&tg=dl-2001
Avatar billede ebe Praktikant
15. januar 2003 - 14:24 #5
Der findes en masse programmer af den slags på nettet, søg f.eks.efter "child protection" eller "sex blocking". her er et
http://www.cyberpatrol.com/product/features.aspx
problemet er, at der dukker så mange nye sex sider op hele tiden, og at faren også findes i chat rum osv...... derfor skal det være et godt et.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:11 #6
Takker , håber du kan bruge det.
Avatar billede ebe Praktikant
15. januar 2003 - 15:24 #7
tak :)