Avatar billede lars2205 Nybegynder
15. januar 2003 - 11:02 Der er 1 kommentar

Selector og programpakker

Kan det virkelig passe at man kun kan bruge ens TDC Selector fuldt ud, sammen med mellempakken eller den fulde pakke.

Er der nogen der har haft held med at kan bruge Selector'en fuldt ud på grundpakken ????
Avatar billede chalde Seniormester
15. januar 2003 - 11:11 #1
For at kunne få fuldt udbytte af de mange muligheder med Selector, skal du være tilsluttet kabel-tv og være tilmeldt MellemPakken eller FuldPakken. Hvis du kun er tilmeldt GrundPakken, kan du dog benytte Selectors I-TV-services samt TV1000, CANAL+ og Private Gold.

http://kabeltv.dk/?UniversID=555