Avatar billede dacarp0 Nybegynder
15. januar 2003 - 10:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Guideline & Mask

Jeg har har lavet en mask, som fungere som et "spotlight" som kører over en tekst, nu vil jeg vide om jeg selv kan bestemmer måden den kører over teksten på, evt. via guideline?

Hvis jeg laver en guideline, vil den ikke lade mig lave mask på layeret som skal bruges til at spotte..
Avatar billede f5 Nybegynder
15. januar 2003 - 11:06 #1
Du skal lave din maske om til et animeret movieklip, hvor den bevæger sig som du ønsker. Placere så det animerede movieklip i på hovedscenen og lav det om til et maske lag......

/Michael
Avatar billede dacarp0 Nybegynder
02. maj 2003 - 15:36 #2
undskyld den længe ventede acceptering, men havde ikke brug for dte alligevel og glemte alt om det..
Jeg accepterer dit svar, da der ellers kan komme problemer hvis jeg tager pointene selv :) Og det gider jeg ikke have :)