Avatar billede webgirl Nybegynder
15. januar 2003 - 07:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Paint Shop Pro Gruppe på nette anbefales

Hei jeg er med i en PSP7 gruppe på internett
her har vi temar og bilde oppgaver hver uke.
Her kan dere melde dere inn
http://uk.groups.yahoo.com/group/psp_design/

Webgirl
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 08:07 #1
*tsk* spam...
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. januar 2003 - 08:28 #2
webgirl>> Eksperten er ikke en reklame søjle hvor man må oprette sprøgsmål med links til andre sider. Det er imod reglerne, se regel 2.1.6. Se reglerne her hvis du er i tvivl hvor de findes http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Du lukker ved selv at svare og acceptere det. Hvis du ikke selv lukker dette spørgsmål, bliver det deaktiveret.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede totaliorden Nybegynder
15. januar 2003 - 08:29 #3
www.pspgrafik.dk er da meget bedre ...
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2003 - 08:31 #4
*LOL* selvom jeg nu også selv holder af lee's side så skal du heller ikke spamme med den ;)
Avatar billede webgirl Nybegynder
15. januar 2003 - 09:20 #5
Beklager men jeg var ikke klar over den regelen med at det ikke er lov til å legge inn link.
Jeg er ny i denne gruppa
Webgirl