Avatar billede elsemadsen Nybegynder
14. januar 2003 - 20:12 Der er 6 kommentarer

Kan ikke få butik til at fungere - hvad gør jeg?

Jeg er bruger på let øvede og kan ikke bruge alle de fornemme ord - i IT verdenen. Men jeg vil gerne - vil selv og alt det her, så -
1. har lavet hjemmeside til min mands virksomhed med en butik.
2. jeg arbejder i Front Page
3. når jeg har oprettet formular og følger brugsanvisningen - sker der det at - butikken ikke sender retur med bestilling til hans mailadresse.
4. ved find hyberlink i formular (når jeg har højreklikket på send - står følgende "Filen (hans mailadresse)findes ikke på det aktuelle web-sted.
Hvad kan og skal jeg gøre.
Da jeg ikke er god til engelsk hjælper det ikke at henvise til en masse hjælpesider på engelsk.
Hvad er Front Page til for hvis det ikke virker alligevel.?
Ja jeg spørger bare.
venlig hilsen - vil gerne men kan ikke.
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
14. januar 2003 - 20:21 #1
Forslag: send et link til en adresse hvor man kan se det.
Avatar billede articfruit Nybegynder
14. januar 2003 - 20:23 #2
link, ja tak!
Avatar billede elsemadsen Nybegynder
15. januar 2003 - 17:59 #3
jo tak , men det er jo ikke en hr. hvem som helst der skal modtage bestillingen - men min mand! Tak for svaret ellers
Avatar billede articfruit Nybegynder
15. januar 2003 - 18:05 #4
undskyld, jeg misforstod, kan du ikke poste et link til den side hvor formularen er?
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
15. januar 2003 - 19:38 #5
Argh. Suk!
Avatar billede happyface Nybegynder
29. januar 2003 - 22:25 #6
Hvad hedder hjemmesiden - hvis den da er aktiv!?