Avatar billede tommyf Nybegynder
26. oktober 2000 - 18:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

billede i access

Jeg sidder og har et lille problem med en formular i Access 2000, jeg ville gerne havde det sådan at udover navn og adresse som der bliver taget fra min tabel skal den også vise det tilhørende billede ikke kun stien til det... håber der er nogen der kan forklarer mig dette?

Er I i tvivl så spørg.
Avatar billede martens Guru
26. oktober 2000 - 19:14 #1
Kig lige her ....

http://www.cit.teknologisk.dk/brugergrupper/accesserfa/Videnbase/Kodeeksempler/Billeder/default.asp

Det er lige er lige til at \"hugge\"...
Og så er det såre simpelt lavet.

mvh Martens
Avatar billede martens Guru
26. oktober 2000 - 19:15 #2
download alt på siden...
OBS billeder skal som default lige i c:\\dokunmenter
Men dette kan du selv rette i databaseeksemplet, eller for dens sags skyld i din egen database.
Men tag lige et kig på eksemplet.

mvh Martens
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. oktober 2000 - 20:48 #3
Kan jeg prøver lige, det tager måske en lille uge hvis det er svært at komme igang med.
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. oktober 2000 - 20:51 #4
Det gik da UTROLG smertefrit, mange mange mange tak. Du har reddet min dag :)
Avatar billede martens Guru
28. oktober 2000 - 22:06 #5
Velbekomme... Skulle det være en anden gang !

mvh martens
Avatar billede vishilsen Nybegynder
28. december 2000 - 23:41 #6
Den url kunne jeg godt tænke mig at se men den er vist flyttet

Kan du hjælpe mig martens
Avatar billede martens Guru
01. januar 2001 - 23:27 #7
så virker det igen.....
Avatar billede cyberdad Nybegynder
07. februar 2001 - 19:18 #8
HEj Hej.
Jeg kunne forfærdeligt godt tænke mig at linket kom til at virke igen igen !!

Tak

:-)) CyberDad
Avatar billede martens Guru
09. februar 2001 - 00:00 #9
Det gør det netop nu !

mvh martens