Avatar billede motheo Nybegynder
26. oktober 2000 - 18:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3Dfx Voodoo 3/2000 og Windows ME (DK)

Jeg har et problem med at få mit grafikkort (Voodoo 3/2000) til at fungere under Windows Me !. Jeg har prøvet samtlige drivere fra 3Dfx incl V5. Når jeg installerer softwaren fra dem går det ok...herefter bliver jeg så bedt om at genstarte. Når jeg har genstartet begynder Win at indlæse driverne når den er næsten færdig genstarter den ?? Hvorefter pcén går i fejlsikret tilstand og scandisk starter. Dvs..det kan overhovedet ikke lade sig gøre at få den til at starte normalt før end jeg har fjernet driverne igen ?. Jeg har kontaktet support på 3dfx men de er åbenbart ikke interessert i at svare !. Nogen forslag ?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. oktober 2000 - 10:37 #1
INSTALLATION NOTES: (Voodoo 3 2000/3000 AGP/PCI)
For complete instructions on how to install these drivers on a fresh installation of the video card, please consult the readme.txt found in the driver kit.

* Remove all old version of 3dfx Tools from your hard disk.
* Download file to your hard disk.
* Double click on the driver file and follow online instructions.
* Install DirectX 7.x from Microsoft.

Såvidt jeg kan se vil de meget gerne ha dig til at installere DirectX inden du rebooter.. såen læser jeg det i hvert fald.

Avatar billede motheo Nybegynder
27. oktober 2000 - 17:04 #2
Tak for svaret !.
Det er sådan at jeg har kørt en clean install med ME og der ved bliver DX7 jo installeret automatisk.

Men ellers tak :-).