Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 15:07 Der er 7 kommentarer

Dedikret Server m. adgang til I-Net

Hej Der!

Jeg er i øjeblikket på jagt efter en udbyder der kan garantere et driftsikkert og stabilt miljø. I første gang er prisen underordnet, og det er da også derfor jeg gerne vil frabede mig at høre om div. 1-mands firmaer der tilbyder løsninger til 500 kroner i måneden.

Jeg har selv fundet frem til Uni2, disse er dog meget svære at få noget ud af uden at man i forvejen har lavet et kæmpe kravskriv, som de så kan vurdere udfra.

Håber andre evt. har nogle erfaring/meninger omkring mine spørgsmål.

Mvh.

Kim
Avatar billede cool-wil Nybegynder
14. januar 2003 - 15:10 #1
www.box.se billigt stabilt
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 15:16 #2
Hej Cool-Wil - umiddelbart ser det fornuftig ud - dog kan jeg ikke gennemskue hvor hurtig supporten er...

Har du nogle erfaringer?

Mvh.

Kim
Avatar billede sibast6706 Nybegynder
14. januar 2003 - 15:40 #3
Du kan evt. prøve at kontakte webpartner www.webpartner.dk som hoster en masse serverer og garantere oppetid.. bl.a eksperten.dk ligger på en server som er placeret hos webpartner.

MVH
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 16:41 #4
Hej sibast,

Jeg vil forsøge mig med webpartner.dk - de ringer mig op senere - så vil jeg smide en tilbagemelding...

Mvh.

Kim
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
14. januar 2003 - 19:47 #5
vi hoster direkte på nettet og du er velkomme til at kontakte os ved´rørende priser, service m.m.
www.broadcom.dk (70106080)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
15. januar 2003 - 08:59 #6
det skulle eftersigende gå rigtigt hurtigt, deres forbindelse ligger på en 155 mbit linie, og det skulle være helt i orden, så selv til at have server der, og jeg har fuld tiltro til dem, fordi jeg har en bekendt i det firma...

og så er det jo rimlig billigt ikk?? det er jo i svenske kroner alle de priser der står, så tag ca. 20% fra, så har du din pris.-)

wil/
Avatar billede destiny Nybegynder
19. marts 2003 - 21:51 #7